Dwucyfrowy wzrost Lidla we Francji

Autor: dlahandlu.pl 2 marca 2018 10:48

Michel Biero, członek zarządu francuskiego oddziału Lidla, omówił działalność sieci na najważniejszym rynku zagranicznym niemieckiego dyskontera. - Rok 2017 był bardzo dobrym rokiem i przewyższył nasze oczekiwania. Odnotowaliśmy ładny, dwucyfrowy wzrost - powiedział francuskiemu magazynowi handlowemu LSA na kilka dni przed końcem roku finansowego. -  Pozostaniemy na tej fali w kolejnym roku - dodał.

Przedstawiając dane dotyczące sprzedaży powiedział, że już w 2016 roku Lidl Francja przekroczył granicę 10 mld euro sprzedaży. Zapowiedział też, że sieć nie będzie dokonywała żadnych zmian w strategii inwestycyjnej.

Lidl swoją ofertę kieruje głównie do rodzin, w tym rodzin z dziećmi i osób posiadających zwierzęta domowe. Detalista właśnie wprowadzili asortyment dla dzieci w całym kraju, który jest promowany na międzynarodowej stronie lidl-baby.com. Współpracuje z marką Blédina, oferując około 50 produktów. Karmy dla zwierząt również były ostatnio w centrum uwagi. Prostota - tak Biero definiuje podejście Lidla do konsumentów,

W odniesieniu do liczby sklepów firmy, która od kilku lat oscyluje w okolicach 1500 placówek, Biero przyznał, że ekspansja nie została jeszcze wznowiona, ponieważ wiele punktów wciąż musi przejść poważną modernizację. - Pozostało jeszcze około półtora roku pracy - powiedział przedstawiciel zarządu. Modernizacje obejmą około 200 starszych sklepów o powierzchni od 600 do 800 metrów kwadratowych. Aby poprowadzić ten proces, Lidl powołał nowego dyrektora ds. nieruchomości, Guillaume'a Calcoena.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.