Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dynamika sprzedaży LFL Stokrotki w lipcu i w sierpniu na plusie

www.portalspozywczy.pl 27 sierpnia 2013 18:20

Sprzedaż LFL Stokrotki w lipcu i w sierpniu powróciła do pozytywnych trendów, po tym jak w drugim kwartale spadła o 2,5 proc.

- Dynamika sprzedaży LFL w trzecim kwartale jest już pozytywna, ale czy jest to trwałe odbicie z dołka to na razie trudno powiedzieć. Sprzedaż w lipcu i sierpniu jest na plusie, a jak będzie we wrześniu to zobaczymy - mówi Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki i Emperia Holding, która jest właścicielem supermarketów Stokrotka. - Według danych GUS w lipcu sprzedaż detaliczna wzrosła o 4,9 proc., a w sierpniu według mnie było jeszcze wyżej - dodaje.
Sprzedaż detaliczna w drugim kwartale 2013 roku - według GUS - wzrosła o 0,9 proc.
Według Nielsena wartość sprzedaży w segmencie supermarkety (w którym działa Stokrotka) spadła w drugim kwartale 2013 roku o 0,3 proc., zaś sprzedaż LFL w tym segmencie spadła o 8,7 proc. (z wyłączeniem Stokrotki).
W drugim kwartale sprzedaż LFL Stokrotki spadła - według Nielsena - o 2,5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.