Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor agencji reklamowej o ofercie kanonizacyjnej Tesco

Autor: www.dlahandlu.pl 5 maja 2014 09:56

Przez moment z powodu mojego wrodzonego dystansu do otaczającego świata, a także, być może, z powodu nabytego z biegiem lat cynizmu, pomyślałem, że oferta "kanonizacyjna" w Tesco jest co najmniej ciekawym zjawiskiem - pisze w komentarzu przygotowanym dla portalu dlahandlu.pl Piotr Zajlich Creative & Strategic Director w San Markos.

W pewnym uproszczeniu, planowana przez Kościół impreza masowa oraz jej transmisje są przecież podobne do znanego święta kibica - zwanego Mundialem. Skoro fani piłki nożnej mają do dyspozycji przy okazji kupowania piwa zestawy z szalikami, trąbką i narodowym futerałem na lusterko, to nie jest niczym niezwykłym, żeby śmigająca z wózkiem między regałami z nabiałem miłośniczka lub miłośnik wiary katolickiej nie mogli zaopatrzyć się w dedykowane im potrzebom krzesełko, książkę Biskupa Wojtyły i przeznaczoną do czytania tejże w deszczu pelerynkę.

Po chwili jednak zorientowałem się, że coś krzyczy we mnie mimo całych pokładów luzu, który w sobie noszę. Akurat pozbawianie tej konkretnej uroczystości świętości poprzez sprowadzanie jej do poziomu handlowej akcji taktycznej jest dowodem na to, że albo zatarł się podział pomiędzy dobrem i złem albo zatarły się granice bezczelności ludzi, którzy decydowali o tym przedsięwzięciu. Tworząc komunikat marketingowy jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za skuteczność w obszarze komercyjnym. Docieramy do milionów ludzi. Naszym obowiązkiem jest patrzeć dalej niż tylko na ostatnią rubrykę tabeli z wynikami. Jeśli nie zadbamy o rozwój i wrażliwość odbiorców, to za kilka pokoleń nie będziemy w stanie ich wzruszać, zaskakiwać, czy rozbawiać. Wtedy oni potraktują nas i marki, na których pracujemy, z podobną bezwzględnością, cynizmem i prostactwem. Nic w przyrodzie nie ginie...

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • KlomB 2014-05-07 10:52:57

    Hahahaha tani dis - chyba kolega Mielno ma daleko nie tylko do stoilicy, ale i do rozumu - takimi argumentami można skomentować każdą przyzwoita wypowiedź. Tylko po co...? Hmmm?

  • Mielno 2014-05-06 23:12:16

    Cóż Panie Piotrze, chciał Pan zaistnieć i zaistniał Pan. Lepiej zmuszać klienta, żeby biegał po sklepie i szukał towaru na pielgrzymkę. Tak przy okzji, nie chodziło o Biskupa Wojtyłę, tylko o Papierza Jana Pawła II. Ale cóż, Pan taki na luzie, mógł Pan nie zauważyć. Zdrówka życzę.

  • LOPEZ 2014-05-05 14:28:40

    Nie twierdzę, że to jedyny, ale z całą pewnością twierdzę że jeden z niewielu głosów rozsądku, smaku i szacunku słyszany głośno, wyraźnie i czysto wśród wszechobecnego krzyku konsumpcjonizmu

    i globalizacji. Dziękuję Panie Piotrze.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.