Dyrektor Biedronki: Marki własne wyznaczają trendy i budują nowe kategorie

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2018 10:54

Dyrektor Biedronki: Marki własne wyznaczają trendy i budują nowe kategorie Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Fot. materiały prasowe

Marki własne stanowią główny filar rozwoju sieci sklepów Biedronka. Stanowią one o unikalności naszej oferty i wpływają na lojalność klientów. W Polsce marki własne posiadają ok. 20 proc. udział w rynku, a w Europie ok. 30 proc., co oznacza, że nadal mają one przestrzeń do rozwoju – mówi serwisowi dlahandlu.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Sieć wprowadza coraz więcej produktów marki własnej w kategoriach premium.

- Marki własne są obecnie pełnoprawnymi uczestnikami rynku, a nawet wyznaczają trendy, budują nowe kategorie, a także odpowiadają na potrzeby żywieniowe coraz bardziej wymagających konsumentów. Klienci wciąż wybierają je przede wszystkim ze względu na atrakcyjną cenę (45 proc.), ale coraz ważniejsza staje się dla nich również ich jakość (40 proc.) porównywalna już do tej produktów markowych – mówi Michał Gontarz, powołując się na dane firmy Nielsen.

Jak podkreśla, marki własne stanowią główny filar rozwoju sieci sklepów Biedronka. - Stanowią one o unikalności naszej oferty i wpływają na lojalność klientów. Marki własne obecne są we wszystkich kategoriach produktowych. Wiele z nich stało się już lub wkrótce będzie liderami rynkowymi. Ze względu na profil działalności naszej sieci najwięcej produktów marki własnej występuje wśród artykułów spożywczych – mówi.

W pierwszej połowie 2018 roku sieć Biedronka wprowadziła do oferty blisko 150 nowych produktów marek własnych. Są to artykuły, które odpowiadają na potrzeby coraz bardziej wymagających polskich klientów i obrazują aktualne trendy konsumenckie. Wśród nich znajduje się wiele produktów z kategorii bliskich premium.

Sieć wzbogaciła asortyment między innymi o wegańskie produkty Natura Food Veggie, oznaczone uznanym na świecie certyfikatem V-Label. Znak ten jest gwarancją, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji. Wśród produktów Natura Food Veggie znalazły się m.in. pasztety, pasty, makarony, smarowidła, desery kokosowe, nasiona i pestki, lody, tofu, wybór kasz, napoje, a nawet kulki mocy. Poszerzono także ofertę artykułów spożywczych marki goBio, która liczy obecnie ok. 70 produktów. Wszystkie one posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,48

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.