Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor Biedronki: Własne sklepy to wielka przewaga marek własnych

www.portalspozywczy.pl 17 czerwca 2016 11:59

Marki własne mają coś, czego nie mają inne brandy – mają własne sklepy. To najlepsze miejsce do badań rynkowych – rzeczywiste środowisko i rzeczywiści konsumenci – powiedział Joao Ramos, dyrektor ds. strategii produktu w Jeronimo Martins Polska, podczas Future Private Labels w Kielcach.

Zwracał uwagę, że samą koncepcję produktu i jego składniki można łatwo skopiować. - Trzeba umiejętnie zarządzać brandem. Dotyczy to zarówno marek producentów, jak i marek własnych sieci handlowych. Detaliści mają już własne działy zarządzania markami. Jednak takie zarządzanie wymaga sprawności i kompetentnej kadry – mówił Joao Ramos.

Podkreślił także rolę IT i prowadzenia badań konsumenckich. - Będzie prowadzonych coraz więcej badań i zbierania danych o preferencjach i oczekiwaniach konsumentów. Tylko w ten sposób można wprowadzać nowe, wyjątkowe produkty – uważa dyrektor ds. strategii produktu w Jeronimo Martins Polska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,51

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.