Dyrektor Carrefour: Organizowanie eventów w CH zwiększa odwiedzalność o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2018 14:56

Dyrektor Carrefour: Organizowanie eventów w CH zwiększa odwiedzalność o 30 proc. Fot. materiały prasowe

Organizowanie eventów w naszych centrach handlowych skutkuje wzrostem odwiedzalności obiektów średnio o 30 procent. – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. Jak podaje spółka, największym powodzeniem cieszą się wydarzenia o charakterze prorodzinnym, atrakcje sezonowe jak np. zlot food-trucków,  czy spotkania z celebrytami.

Eventy organizowane na terenie centrów handlowych, to jedna z najczęstszych form spędzania czasu wolnego przez klientów tych obiektów. Potwierdzają to między innymi wyniki badań zaprezentowane przez Colliers International w raporcie pt. „Nadchodzi zmiana. Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”. Zaraz po kinie i wizycie w punktach gastronomicznych, respondenci wskazywali właśnie różnorodne animacje.

- Eventy to nieodłączny element strategii naszych największych centrów handlowych. Organizowane przez nas wydarzenia skutkują wzrostem odwiedzalności obiektów średnio o 30 procent. W osiąganiu takich wyników kluczowy jest oczywiście dobór atrakcji. Aby event był efektywny, a więc przełożył się na wyniki galerii, musi przede wszystkim odpowiadać na oczekiwania lokalnej społeczności – mówi  Ewa Karska.

Wśród organizowanych wydarzeń przeważają te o charakterze prorodzinnym, jak np. cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci organizowany w gdańskiej Galerii Morena czy koncepty oparte na licencjach, które cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród najmłodszych, jak i ich opiekunów. Potwierdza to sukces m.in. spotkania z Maszą i Niedźwiedziem – bohaterami popularnej animacji dla dzieci – które miało miejsce w białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Wydarzenie zgromadziło blisko 20,5 tysiąca osób.

Sporym zainteresowaniem cieszą się również sezonowe atrakcje przygotowane przez zarządcę obiektów, np. zloty food trucków, które już w zeszłym roku zjednały sobie fanów.

- Uwagę klientów skutecznie przyciągają również działania z zakresu celebrity marketing. Na przykład spotkanie z Magdą Gessler, na które zaprosiliśmy klientów Galerii Gryf w czerwcu br., przełożyło się na wzrost odwiedzalności obiektu o 22 procent w stosunku do przeciętnej soboty – dodaje Ewa Karska. Podobne wyniki zanotowano także w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju, gdzie w czerwcu br. odbył się event pt. „Plejada Gwiazd”.

Wyraźny wzrost wskaźnika footfall widać również podczas akcji prosprzedażowych organizowanych na terenie centrów handlowych Carrefour, szczególnie tych, w których do zdobycia są atrakcyjne nagrody.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.