Dyrektor Carrefoura na FRSiH: Chcemy, aby produkty prozdrowotne były coraz tańsze

www.portalspozywczy.pl 19 października 2016 19:03

Sieć sklepów Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem – mówił Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sieć sklepów Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem – mówił Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podczas debaty Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska odniósł się do trendu na prozdrowotną żywność. – Ze względu na zdrowie niektórzy klienci nie mają wyboru i muszą kupować produkty prozdrowotne. Dlatego chcemy zagwarantować im dostępność tych produktów na półce w cenach przez nich akceptowanych. Nie wszyscy mają pieniądze, aby zaopatrywać się w tego typu asortyment – mówił.

Tłumaczył, że sieć Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem. – Przykładowo produkty spod znaku "Jakość z natury" rozwijamy od 1997 roku i jest to dla nas bardzo ważny element naszej oferty – mówił.

Francois Vincent odniósł się również do trendów w przyszłości. – Istotnym kryterium podczas zakupów produktów spożywczych w Polsce jest obecnie niska cena, ale w przyszłości – według mnie – bardziej znacząca będzie transparentność. My jako sieć możemy tym zarządzać i kierować informację do klientów w taki sposób, żeby była ona jak najbardziej czytelna – mówił.

Nasz priorytet – tłumaczył – to rozwijać kategorie produktów prozdrowotnych. – Chcemy, aby były one coraz tańsze i będziemy pracować nad tym wspólnie z dostawcami – zapewniał.

Wyjaśnił, że format convenience nie jest dedykowany tylko większym miastom. – W tym formacie mamy partnerów w gminnych spółdzielniach, które kojarzą się z bardzo tradycyjnym handlem – tłumaczył.

Zaznaczył, że Carrefour Polska współpracuje również ze Spółdzielnią "Hale Banacha" w Warszawie. – Właściciele "Hal Banacha" mają jeden punkt od wielu lat. Otworzyli również kolejne placówki, poprosili nas o pomoc i działamy wspólnie. Nie jest więc tak, że zabieramy, tylko współpracujemy razem. I to jest właśnie handel – podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.