Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor Carrefoura o nowym koncepcie hipermarketów

www.portalspozywczy.pl 19 grudnia 2014 14:25

Sieć Carrefour w Sochaczewie uruchomiła swój pierwszy mini-hipermarket w odmienionym koncepcie. Na temat szczegółów tego projektu serwis portalspozywczy.pl rozmawiał z Robertem Noceniem, dyrektorem ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.

Koncept, który wprowadziliśmy w Sochaczewie, dotyczy hipermarketów o mniejszej powierzchni, które można nazwać mini-hipermarketami. Różni się on od dotychczasowych tym, że kładzie znacznie większy nacisk na świat produktów świeżych, czyli nasz Targ Świeżości. Cały sklep został zorganizowany w zupełnie nowy sposób - meble ustawione są ukośnie, duży nacisk położyliśmy na przestrzeń oraz na widoczność asortymentu. Zależało nam na uzyskaniu nie tylko efektu wzrokowego, ale także zapewnieniu dostępu do pełnego bogactwa produktów świeżych.

Jeśli chodzi o asortyment produktów FMCG, to dostępny jest on tak jak do tej pory, natomiast część przemysłowa została pokazana inaczej. Asortymenty powiązane są ze sobą kategorialnie pod kątem oczekiwań klienta, a nie ich klasycznej lokalizacji. Na przykład część drogeryjna oferuje nie tylko proszki do prania, mopy czy szczotki, ale również m.in. odkurzacze. Cały świat produktów non-food został połączony z ofertą spożywczą w tzw. mikroprzestrzenie, w których różne produkty pokazywane są razem.

W Sochaczewie zaproponowaliśmy klientom zupełnie nowy układ handlowy na wielu płaszczyznach, nowy model, który nie tylko pozwala zbudować efekt zaskoczenia, ale także skutecznie odpowiada na nowe oczekiwania klientów.

W jakim tempie koncept ten będzie wprowadzany do kolejnych hipermarketów?

Wszystko zależy od lokalizacji, ponieważ taki koncept musi spełnić określone wymogi. Mimo, iż mamy potencjał, aby zaproponować go konsumentom w wielu miejscach, to nie będziemy implementować go wszędzie. W formacie mini-hipermarketowym posiadamy różne koncepty, które dopasowane są do odmiennych lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.