Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor Carrefoura: Stawiamy na klasteryzację biznesu

www.portalspozywczy.pl 11 września 2015 21:41

- Rynek nie jest łatwy, ma dużą dynamikę, a każdy z konkurentów idzie do przodu i szuka nowych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że przyszłość pokaże, że mamy rację, stawiając na klasteryzację biznesu handlowego, czyli bardziej dokładne dostosowanie naszej oferty do rynku i potrzeb klientów oraz partnerów biznesowych - komentuje Francois Vincent,  dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska

Carrefour na 2015 r. zaplanował w Polsce uruchomienie dwóch nowych hipermarketów (w Wołominie i Jaworznie), od pięciu do dziesięciu supermarketów oraz 100-120 sklepów franczyzowych.  W 2016 i 2017 r. zrealizowana zostanie także inwestycja szczególnie ważna wizerunkowo dla firmy Carrefour: w centrum handlowo-rozrywkowym Posnania powstanie największy hipermarket Carrefour w Polsce. Zdaniem prezesa Carrefour Polska, choć rynek w naszym kraju jest już mocno nasycony powierzchnią handlową, to jednak wciąż pozostaje na nim miejsce na największe formaty sklepów.

Aktualność wyszczególnionych na początku roku planów - przynajmniej co do formatu convenience - potwierdza Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska. Jak tłumaczy w rozmowie z naszym portalem, Carrefour chce zakończyć bieżący rok z liczbą prawie 600 sklepów franczyzowych (Carrefour Express), co oznacza, że faktycznie otwartych zostanie ich ponad 100. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.