Dyrektor CH: Obiekty typu convenience mniej odczują ograniczenie handlu w niedziele

Property News 4 grudnia 2017 09:25

Trójmiejskie galerie każdego dnia goszczą turystów i klientów biznesowych z całego świata. Jak znaleźć złoty środek i - oprócz dalekich gości - zadowolić też mieszkańców Trójmiasta oraz studentów - mówi dla Propertynews.pl Anna Thomas, dyrektor zlokalizowanego tuż przy gdańskim Starym Mieście Centrum Handlowego Madison.

Na handlowej mapie Trójmiasta jest blisko 30 galerii. Trudno pozyskuje się najemców przy takiej konkurencji?

Rzeczywiście od 2003 roku na terenie Trójmiasta powstało kilkanaście obiektów handlowych. Przy dużej konkurencji trzeba umieć się wyróżnić by najemcy chcieli u nas otwierać swoje lokale i pozostawać w nich jak najdłużej. Madison nie tylko utrzymuje dobre wyniki, ale  wykazuje  trendy wzrostowe. Niezmiennie od 2007 roku utrzymujemy najniższy w Trójmieście wskaźnik pustostanów – zaledwie 2,5 proc., a liczba klientów w przeliczeniu na metr kwadratowy jest porównywalna z najlepszymi obiektami w kraju.

W porównaniu z konkurencją Madison wyróżnia się jako obiekt typu „convenience”. Ze względu na lokalizację jest idealnym miejscem na szybkie i komfortowe zakupy w drodze do pracy czy smaczny posiłek pomiędzy wycieczkami po Gdańsku. To sprawia, że potencjał obiektu dostrzegają również najemcy, z których zdecydowana większość jest z nami praktycznie od początku.

Galeria przechodzi serię zmian. Latem otworzyliśmy nową strefę gastronomiczną – Madison Food Zone z kuchnią z całego świata, którą klienci mogą cieszyć się w nowych wnętrzach z widokiem na Stare Miasto.

Czym ci najemcy różnią się od siebie?

Jest to kwestia indywidualnych negocjacji umów. Najemcy raczej się uzupełniają, tworząc typowe dla większości europejskich miast połączenie oferty rozpoznawalnych światowych marek z lokalnymi smakami i zapachami. Określając strategię tenant-mixu bierzemy pod uwagę przede wszystkim charakter naszego obiektu oraz oczekiwania i potrzeby klientów. Dzięki śródmiejskiej lokalizacji – jesteśmy dla najbliższego otoczenia galerią po sąsiedzku. To obliguje do dbania także o dostępność ofert serwisowych i usług pierwszej potrzeby, takich jak krawiec, szewc, pralnia, kantor czy fryzjer. W Madisonie uzupełnieniem tych usług są także najemcy części biurowej,  np.: notariusz, szkoła językowa, kancelaria prawna, pracownia projektowa, a także centrum medyczne z gabinetami lekarzy specjalistów oraz klinikami Invicta i Invicta Anti-Aging. 

Galeria Madison przechodzi modernizację. Nowa strefa gastronomiczna, windy, czym jeszcze będzie kusić najemców?

Nasz projekt rewitalizacji zmierza do tego, by Madison pozostał miejscem przyjaznym i kameralnym, oferującym zakupy, ale również przyjemne spędzanie czasu.

  • melisa 2017-12-05 17:28:00

    Ustawa pomoze przede wszystkim drobnym polskim handlowycom, którzy w postaci konkurencji galerii handlowych mają nparwdę pod górkę

  • nedved 2017-12-05 17:27:01

    Dobrze, że będzie ta ustawa, i te molochy konsumpcji zostaną chociaż w niedziele zamknięte, no i dobrze że w razie czego będzie można pójść do małe sklepu po zakupu:😊

  • kolec 2017-12-05 17:15:38

    Jestem zwolennikiem tej ustawy, myślę, że nie spowoduje ona masowych bankurctw i wzrostu bezroboacia, żetsrzą w tym wywiadzie też próżno szukać alarmistycznego tonu

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,59

  • Min

    0,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.