Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor generalny Intermarche: Na inwestycje w br. wydamy 100 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2018 10:16

Dyrektor generalny Intermarche: Na inwestycje w br. wydamy 100 mln zł Na zdj. Armen Papazjan, fot. materiały prasowe

Nowe stacje paliw, projekt budowy stacji doładowań samochodów elektrycznych, rozwój w segmencie multikanałowości to główne inwestycje sieci Intermarché w ostatnim czasie. Zdaniem dyrektora generalnego Intermarché Armena Papazjana, sieć ma duże możliwości dalszego rozwoju w poszczególnych formatach i kanałach sprzedaży. Jak ocenia, pierwsze półrocze tego roku było dla sieci bardzo dobre.

- Obecnie dostrzegamy dużą przestrzeń dla dalszego rozwoju szyldu Intermarché w poszczególnych formatach i kanałach sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że zdołamy sprostać zarówno wymaganiom klientów, jak i rynku. Aby usprawnić naszą pracę i podnosić zadowolenie klientów z naszych usług, intensywnie pracujemy nad wieloma rozwiązaniami i inicjatywami handlowymi, o których wdrożeniu na pewno będziemy informować – mówi Armen Papazjan w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl.

Dyrektor generalny sieci bardzo pozytywnie ocenia dynamikę sprzedaży Intermarché w pierwszym półroczu 2018 r. - Sieć wraz z przymarketowymi stacjami paliw wypracowała w tym okresie prawie 2,5 miliarda złotych obrotów, co oznacza wzrost o blisko 4,5 proc. r/r. Tylko w drugim kwartale br.  pod szyldem Intermarché zostały otwarte dwa nowe sklepy – w Gnieźnie i Kosakowie koło Gdyni, dzięki którym miasta zyskały dodatkowe wpływy z podatków oraz nowe miejsca pracy. W tym okresie Intermarché rozwinęło także swoją sieć stacji paliw o dwa nowe obiekty – w Rawie Mazowieckiej i Koninie. Tym samym Intermarché umocniło swoją pozycję lidera w segmencie przymarketowych stacji paliw - mówi.

Przypomnijmy, sieć zamknęła od początku roku 7 placówek. Zdaniem Armena Papazjana, każda taka decyzja jest podejmowana indywidualnie, po wnikliwej analizie.

- Dzięki efektywnie prowadzonej działalności sklepów oraz inwestycjom Grupa Muszkieterów konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju. Jej doskonałym przykładem są przeprowadzone w ubiegłym roku inwestycje o łącznej wartości 60 milionów złotych, a także te realizowane w tym roku – ich suma ma przekroczyć 100 milionów złotych. Niezależnie od postępującego procesu inwestycyjnego, w centrum uwagi Grupy Muszkieterów pozostaje utrzymanie atrakcyjności i konkurencyjności oferty Intermarché oraz zapewnienie stabilnej przyszłości franczyzobiorcom całej sieci. Grupa wspólnie ze swoimi franczyzobiorcami prowadzi stałą analizę efektywności biznesowej przedsiębiorstw działających pod jej szyldami. Wyniki analizy są wnikliwie badane a ewentualne decyzje biznesowe są podejmowane indywidualnie – mówi dyrektor generalny sieci. 

Jak zauważa, Grupa pracuje nad wdrożeniami multiformatowości i rozwiązań wspierających multikanałowość. - Do tej pory wprowadzona została usługa Intermarché Drive,  z której mogą obecnie korzystać klienci w Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Świdnicy, Poznaniu i Katowicach. Jest to sposób na ominięcie kolejek i zaoszczędzenie czasu. Na stronie drive.intermarche.pl klienci mają dostęp do ponad 8 tys. produktów, w tym szeroki wybór marek własnych. Co ważne, ceny produktów są takie same, jak w sklepach tradycyjnych. Dodatkowo, korzystanie z Intermarché Drive jest całkowicie bezpłatne i powala na szybkie i wygodne zakupy, m.in. poprzez szeroki wybór godzin odbioru – klient może odebrać produkty np. wracając z pracy – wymienia Armen Papazjan.

Armen Papazjan objął stanowisko dyrektora generalnego SCA PR Polska z dniem 1 lutego. W dyrekcji handlowej sieci spożywczej Intermarche odpowiada za jej zarządzanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kardynal 2018-08-22 17:41:59

    koles nie gadaj wy się zwijacie, więcej zamykacie niż otwieracie , cenowo jesteście na szarym końcu

  • rozczarowany millennials 2018-08-22 14:26:07

    Panie dyrektorze, dlaczego paragon z mojej ostatniej wizyty w Intermarche przypomina paragon z luksusowych delikatesów? Ceny macie wyższe moim zdaniem niż w Aldi, Lidlu, Biedronce, Dino, Mili, Kauflandzie, Polomarkecie i Netto. A towary widze te same, co w Tesco czy Carrefour, czyli pelno produktow wielkich koncernow, ktore sa wszedzie. Gdzie te produkty lokalnych polskich producentow, gdzie ta roznorodnosc? Bo widze jeszcze towary francuskie. Czym to entermarsze ma się wyrozniać? Skoro w porywach dwie kasy otwarte i musze sterczec w kolejce jak w dyskoncie?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.