Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dyrektor KPMG: Wkrótce dyskontami pozostaną tylko takie sieci jak Lidl i Netto

www.portalspozywczy.pl 13 marca 2013 16:55

Za kilka lat na rynku typowych dyskontów pozostaną tylko takie sieci jak Netto czy Lidl. Obecny lider tego rynku, Biedronka, będzie natomiast prawdopodobnie siecią, w której znajdą się zarówno „standardowe” dyskonty, supermarkety, jak i małe sklepiki – ocenia Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Piotr Grauer przyznaje, że ekspansja dyskontów jest bardzo szybka, dlatego takie tempo rozwoju zapewne nie będzie długotrwałe.
- Kiedy rynek już nasyci się dyskontami, wtedy pojawi się kluczowe pytanie, w jakim kierunku pójdzie rozwój modelu Biedronki. Ten sklep zaczynał jako twardy dyskont, a dzisiaj wydaje się, że zmierza on coraz bardziej w kierunku supermarketowym. Można sobie zatem wyobrazić, że Biedronka za trzy lata będzie zupełnie innym organizmem niż dzisiaj, np. jako mix „standardowych" dyskontów, supermarketów i małych sklepików z logo Biedronki - mówi dyrektor KPMG.
- Rynek dla takich właśnie sieci, które potrafią się dostosowywać do potrzeb polskiego rynku, jest dużo szerszy niż definicja dyskontu. I myślę, że tu raczej Biedronka stworzy sama dla siebie model sieci mieszany, a rolę prawdziwych dyskontów będą pełnić Netto i Lidl - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,06

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.