Dyrektor Pricing Tags na EEC 2018: Kluczem jest oferowanie klientom przyjemności z zakupów

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2018 11:48

Dyrektor Pricing Tags na EEC 2018: Kluczem jest oferowanie klientom przyjemności z zakupów Na zdj. Marcin Dobek, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Pricing Tags oraz współzałożyciel i członek rady nadzorczej, TakeTask. Fot. PTWP

Pomimo wielu nowych trendów na rynku handlu i wprowadzania nowoczesnych technologii, to co widzimy to nie jest rewolucja, ale raczej ewolucja - oferujemy coraz lepsze usługi, aby zakupy były coraz przyjemniejsze i wygodniejsze. To właśnie dostarczanie klientom przyjemności z robienia zakupów będzie kluczem dla rozwoju rynku tradycyjnego - mówił Marcin Dobek, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Pricing Tags oraz współzałożyciel i członek rady nadzorczej, TakeTask, poczas X EEC 2018.

- To co dzieje się na rynku handlu to nie jest rewolucja, raczej ewolucja. Nie obalamy tego, co było wcześniej i nie tworzymy czegoś całkiem nowego. Oferujemy natomiast coraz lepsze usługi, aby można było coraz lepiej kupować.  To ewolucja, która postępuje coraz szybciej, ale zakupy w tradycyjnych sklepach przetrwają jeszcze przez wiele, wiele lat – mówił Marcin Dobek podczas panelu ,,Rewolucja w handlu", który odbyła się podczas X Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

- Tak jak w e-commerce, na rynku tradycyjnym kluczem będzie przyjemność zrobienia zakupów. Cena będzie odgrywać mniejszą rolę, bo bogacimy się, zarabiamy coraz więcej, wydatki podnosi też program 500+ - dodał.

Zwrócił uwagę, że kilka sieci postawiło na to by zachęcać klientów do przychodzenia do sklepów, między innymi sieci dyskontowe, które przyciągają asortymentem non-food, produktami do majsterkowania czy markami własnymi. Jednak drogi dotarcia do klientów zmieniają się.

- Jeśli chodzi o przyciąganie promocjami, to teraz sytuacja sieci jest trudniejsza niż kiedyś, gdy kilkumilionowe nakłady gazetek trafiały do naszych skrzynek. Teraz sieci już się to tak nie opłaca, trzeba szukać innych dróg. Np. Carrefour zaproponował aplikację do oglądania gazetek, którą ściągnęło już ponad milion klientów – mówił.

Zdaniem Marcina Dobka, coraz częściej wypożyczamy rzeczy, których chcemy użyć, ponieważ maleje konieczność posiadania. - Często płacimy wiele za rzeczy, których później nie używamy. Np. z wiertarki korzystamy tylko kilkanaście razy w ciągu roku, natomiast wynajem wiertarki na weekend to koszt 20 zł. Wydaje mi się, że idziemy w tą stronę, bo choć chcemy konsumować to nie musimy już posiadać. W tej sposób dzielimy się swoimi dobrami – mówił członek rady nadzorczej, TakeTask.

- To jest przyszłość, firmy się powoli do tego przygotowują, np. sieci z sektora DIY, gdzie można już wiele rzeczy wypożyczyć – dodał.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.