Dyrektor sieci ALDI: Nasze sklepy stają się miejscem codziennych zakupów

Autor: dlahandlu.pl 20 grudnia 2017 09:38

Dyrektor sieci ALDI: Nasze sklepy stają się miejscem codziennych zakupów fot. Shutterstock.com

Rok 2017 to czas kluczowych i dynamicznych zmian w firmie ALDI. Najistotniejszą w kontekście wyznaczania kierunku rozwoju ALDI w Polsce, było objęcie przez Oktawiana Torchałę stanowiska dyrektora generalnego w sierpniu br. Priorytetem spółki w mijającym roku była modernizacja i przebudowa sklepów ALDI zgodnie z nową koncepcją wizualną.

Efektem wprowadzonych zmian są nowoczesne, jasne i przyjazne wystrojem wnętrza gwarantujące przyjazną atmosferę i intuicyjne zakupy. Rewitalizacji poddano również tereny zielone oraz parkingi.  Markety zyskały również więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym - podaje sieć.

Koncentracja firmy na przebudowach i modernizacji sklepów przebiegała równolegle z nowymi otwarciami, w oparciu już o nowy format. Nowo powstałe markety są zlokalizowane głównie w dużych miastach, m.in. Poznaniu, Warszawie czy Wrocławiu.

2017 rok to również duży sukces sieci ALDI w kontekście rozszerzania asortymentu, który został niemal podwojony. Wprowadzane produkty to zarówno lubiane i chętnie wybierane przez konsumentów, ze względu na stosunek jakości do ceny, marki własne ALDI, jak i produkty markowe, szeroko znane na polskim rynku. Analiza trendów rynkowych i sygnałów płynących od klientów, zaowocowała wzbogaceniem asortymentu m.in. w dziale produktów ekologicznych i z zakresu zdrowej żywności, produktów dla dzieci oraz elektroniki czy kosmetyków. Priorytetem dyskontu jest niezmiennie oferta świeża. Sieć może pochwalić się jedną z najbardziej bogatych ofert pieczywa oraz owoców i warzyw. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy 131 rodzajów owoców i warzyw (w tym 15 bio) (dane na podstawie wybranego tygodnia).

Od 2 października br. sieć wprowadziła również nową komunikację promocji pod nazwą „Okazje Tygodnia”, aby zwiększyć dostępność artykułów w okazyjnych cenach i uprościć system promocji. Wyeksponowano „okazje świeże”, w ramach których znajdują się artykuły z asortymentu owoców i warzyw, pieczywa, świeżego mięsa i ryb, a także „okazje na weekend”, obowiązujące od poniedziałku do niedzieli. „Okazje Tygodnia” zastąpiły obowiązującą do tej pory „Super Cenę”.

– Dzięki zmianom które zaszły w sklepach ALDI w 2017 roku, nasze sklepy są coraz częściej wybierane jako miejsce codziennych, kompleksowych zakupów. Klienci doceniają nie tylko atrakcyjne ceny, z którymi jesteśmy kojarzeni, ale postrzegają nasze sklepy jako miejsce przyjazne i nowoczesne, w którym można zaopatrzyć się w różnorodne produkty w ramach licznych grup asortymentowych – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI Polska.

  • Greg 2018-01-25 19:30:47

    Faktycznie Lidl ma coraz wiecej polskich produktow niskiej jakosci. Aldi na polski rynek wpuszcza oryginalnie niemieckie produkty - nawet opakowan nie zmieniaja.

  • mekong 2017-12-22 17:22:18

    Aldi lepszy od lidla lidl zjadł własny ogon za dużo polskiego niskiej jakości syfu

  • etttr 2017-12-20 19:17:14

    A to ci myśl błyskotliwa - 15 lat po LIDLu hahahahaha

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.