Dyrektor sieci Topaz: Sektor jest coraz bardziej zatłoczony

Autor: www.dlahandlu.pl 10 stycznia 2017 11:26

Dyrektor sieci Topaz: Sektor jest coraz bardziej zatłoczony Jarosław Bieliński, dyrektor generalny Topaz

Rok 2016 był dobrym rokiem dla sieci Topaz. Nasze sklepy zrealizowały w tym okresie założone cele, a sieć franchisingowa rozszerzyła mapę działalności o kolejne punkty handlowe. Dokonaliśmy też istotnej optymalizacji procesów wewnętrznych, która umożliwi jeszcze prężniejsze działanie naszej sieci w następnych latach. Wkraczamy w 2017 roku pewnym krokiem. A w nim nie zrezygnujemy z dalszych inwestycji - mówi Jarosław Bieliński, dyrektor generalny Topaz.

- Kilka nowych punktów handlowych jest już na etapie budowlano-wykończeniowym. Kolejne inwestycje deweloperskie realizuje też Topaz Inwest, a sieć franchisingowa Topaz Express rozszerzy się o kolejne sklepy działające w tej formule. Na nadchodzące miesiące patrzymy z umiarkowanym optymizmem, ale dokładnie też przyglądamy się wszystkim zmianom, które tę stabilność rynku mogą w jakikolwiek sposób zachwiać - wyjaśnia nasz rozmówca.

Jarosław Bieliński pozytywnie ocenia 2016 rok dla całej branży handlowej.

- Czy to był dobry rok? Myślę, że tak. Niewątpliwy wzrost konsumpcji, co potwierdzają dane GUS, to zasługa wielu czynników. Jednym z nich była długotrwała deflacja, którą odnotowywaliśmy prawie do końca 2016 roku. Drugim rządowy program „Rodzina 500+”. Dało się zauważyć, że zwiększona dzięki temu liczba środków pieniężnych na bieżące wydatki pozwoliły statystycznej rodzinie na częstsze i obfitsze zakupy. To dobra wiadomość. Analizując miniony rok nieco głębiej należy też przywołać problemy Almy i MarcPolu oraz kłopoty finansowo-prawne coraz większej liczby małych działalności gospodarczych funkcjonujących na rynku FMCG, a zatrudniających kilka-kilkanaście osób. Ich przykład doskonale pokazuje jak ważnym elementem jest szybkie reagowanie na zmieniające się preferencje konsumenta i dopasowanie do nich odpowiedniej ceny i jakości oraz segmentacja klientów i dostosowanie do nich właściwych strategii marketingowych. Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że sektor handlu detalicznego jest coraz bardziej zatłoczony. Silna konkurencja, zwłaszcza podmiotów zagranicznych, powoduje więc coraz odważniejsze rozważenia dotyczące idei konsolidacji działań krajowych graczy na rynku. Razem możemy tylko skuteczniej rywalizować o polskiego klienta. A atutów mamy wiele - podkreśla dyrektor generalny sieci Topaz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.