Dyrektor Staropolanki na FRSiH: Widzimy potencjał w modzie na zdrowy tryb życia (wideo)

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2018 11:14

Dyrektor Staropolanki na FRSiH: Widzimy potencjał w modzie na zdrowy tryb życia (wideo) Na zdj. Łukasz Surażyński, dyrektor ds. handlowych marki Staropolanka i wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich

Jak marka Staropolanka odpowiada na trendy konsumenckie? - Szukamy rozwiązań w kilku obszarach, widzimy potencjał m.in. w modzie na zdrowy tryb życia. W ubiegłym roku zaczęliśmy pojawiać się przy wydarzeniach sportowych, co dało nam okazję do pokazania, że woda może być także izotonikiem - mówi Łukasz Surażyński, dyrektor ds. handlowych marki Staropolanka i wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich.

Łukasz Surażyński wskazał na rosnące znaczenie trendu patriotyzmu konsumenckiego. –  Z badań wynika, że 30-40 proc. konsumentów kieruje się patriotyzmem gospodarczym. W ubiegłym roku z okazji święta 11 listopada sprzedawaliśmy wodę z etykietą z kotylionem, co zostało bardzo dobrze przyjęte.  W tym roku weszliśmy w akcję ,,Niepodległa” – wyjaśniał przedstawiciel Staropolnaki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • abc 2018-11-29 22:42:37

    dno

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    4,69

  • Min

    2,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6126

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.