Dyrektor Zott sceptyczny wobec prób ingerencji w relację producent - handel

www.portalspozywczy.pl 3 listopada 2016 13:16

Jestem sceptykiem w stosunku do jakich kogokolwiek prób ingerencji w relację producent - handel. Mamy tu określone doświadczenia w Polsce – powiedział Jacek Migrała, dyrektor generalny Zott Polska podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

W jego opinii, jeśli ograniczymy możliwości inwestycyjne w działalność promocyjną sieci handlowych, to tracimy także pewną kontrolę nad tym co te sieci robią w tym zakresie. - Jeśli ograniczymy te możliwości wydatkowania pieniędzy, które można było negocjować, to pojawią się koszty nienegocjowalne. Z tego względu podchodzę do tego bardzo sceptycznie. Idea jest szczytna i słuszna, bo wszyscy byśmy chcieli, aby obciążenia zdjąć z naszych barków, ale doświadczenia, nie tylko z polskiego, ale również z innych rynków wskazują, że to może być bardzo trudne – uważa dyrektor Zott.

- Uważam, że ewentualne nowe regulacje w żaden sposób nie zmienią rentowności producentów. Sama zapowiedź wprowadzenia podatku handlowego, już spowodowała reakcję sieci handlowych poprzez zapowiedzi nowych negocjacji cenowych – przypomniał dyrektor Migrała. - W jego opinii, ta sytuacja, którą mamy teraz, gdzie są pewne regulacje, nie stwarza niebezpieczeństwa. - Mam pełen szacunek do idei, ale z rezerwą podchodzę do wszelkich działań ze strony świata polityki w stronę świata biznesu – dodał.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,75

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.