Dyskonty wdrażają nowe rozwiązania architektoniczne

Autor: Wirtualna Polska 10 kwietnia 2017 09:44

Dyskonty walczą o klientów nie tylko asortymentem, cenami i promocjami. Przyciągnąć mają również architektura i wyposażenie sklepów - informuje Wirtualna Polska.

Od połowy ubiegłego roku Lidl burzy, remontuje i buduje sklepy w całej Polsce. Dwukondygnacyjne sklepy już powstają. Zwykle na parterze mieści się powierzchnia handlowa, na piętrze biura.

W tym roku również w Polsce Lidl chce zbudować sklepy w lokalizacjach dotychczas dla niego niedostępnych ze względu na brak wolnego miejsca na parking i format sklepu. Teraz w ciasno zabudowanych miastach mają powstać piętrowe sklepy z parkingiem na dole i powierzchnią handlową na piętrze - czytamy na Wp.pl.

Portal zauważa, że konkurencja nie śpi. Zmiany i przeobrażenia mają miejsce w również w innych sieciach. Największy konkurent niemieckiej sieci, portugalska Biedronka od pewnego czasu dostosowuje swoje sklepy do zabytkowych budynków i historycznego otoczenia.

Więcej Wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.