Dyskonty zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 11 października 2013 10:33

W zestawieniu marek z największymi wydatkami reklamowymi pierwszy raz od dłuższego czasu pojawiła się Biedronka. Według danych firmy Nielsen sieć przeznaczyła na ten cel (okres od 30 września do 6 października) 4,1 mln zł. Bardziej aktywny w reklamach telewizyjnych był Lidl, który wydał 5,3 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, na początku października ruszyła nowa kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej, prezenterki TVP. Marzena Rogalska to kolejna znana osoba reklamująca Biedronkę. We wrześniu w spocie sieci pojawił się Jakub Błaszczykowski. Wcześniej żywność dostępną w tych sklepach reklamował Daniel Olbrychski.

Marzena Rogalska współpracowała już wcześniej z sieciami dyskontowymi - prowadziła dla konkurencyjnej sieci Lidl konferencje z udziałem Pascala Brodnickiegio i Karola Okrasy oraz event z okazji wprowadzenia do Lidla francuskich win.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,88

  • Min

    1,45

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.