Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dystrybutor produktów FMCG z zyskiem po III kwartałach

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2014 10:31

Abpol Company Polska S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, miała 73 tys. zł zysku netto po III kw. 2014 r. i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Spółka wprowadzi również swoje produkty do sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika.

Spółce udało się zakończyć miniony kwartał dodatnim wynikiem EBITDA wynoszącym 124 tys. zł. Świadczy to tym samym o utrzymywaniu stabilnej dodatniej rentowności z działalności operacyjnej prowadzonej przez Abpol. Wynik EBITDA wyniósł narastająco w 2014 r. blisko 570 tys. zł.

Spółka była w ostatnich miesiącach bardzo aktywna w zakresie rozszerzenia dotychczasowej lub nawiązania nowej współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami produktów handlowych. Zaowocowało to rozpoczęciem w lipcu br. dystrybucji prezerwatyw marki własnej You&Me w halach Cash&Carry prowadzonych przez firmę Eurocash. Abpol wprowadził również swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy. Wśród nich znalazły się prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR.

- Kontynuujemy przyjętą przez nas strategię, która zakłada maksymalne zwiększanie obecności oferowanych produktów w kolejnych segmentach rynku. Jednocześnie cały czas optymalizujemy naszą ofertę poprzez koncentrację sprzedaży na produktach generujących najwyższą marżę - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

W listopadzie Abpol rozpoczął współpracę z firmą Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych oraz ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Sieć Trafika liczy obecnie 136 salonów, a do produktów, które są oferowane w punktach sprzedażowych można zaliczyć m.in.: prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne oraz artykuły impulsowe.
Zarząd spółki uważa, że wejście do nowej sieci handlowej przyczyni się do wzrostu przychodów oraz poprawienia dostępności produktów dla klienta końcowego.

Abpol wypracował w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł. Osiągnięty zysk został w całości przeznaczony na kapitał zapasowy. Spółka liczy na znaczącą poprawę wyników finansowych w następnych kwartałach dzięki wprowadzaniu swoich produktów do kolejnych sieci handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.