Dział Inspiracje zwiększa sprzedaż w e-sklepie Komfort

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2018 15:08

E-sklep sieci Komfort, specjalizującej się w aranżacji podłóg postanowił odnowić sekcję Inspiracje, by przyciągnąć użytkowników, którzy szukają w internecie pomysłów na nową aranżację wnętrza oraz klientów, którzy znajdują się na początku ścieżki zakupowej i nie są jeszcze zdecydowani na konkretny produkt. Na stronie internetowej Komfortu zdjęcia z różnorodnymi efektownymi aranżacjami zostały powiązane z katalogiem.

Nowa sekcja “Inspiracje” została wdrożona w lipcu 2016 roku. Od tego czasu odnotowano wzrost liczby odsłon o 249% oraz wzrost średniego czasu spędzanego w sekcji o 205% w stosunku do poprzedniej sekcji (dane za lipiec - sierpień 2016)
Wizyty użytkowników, którzy odwiedzali tę sekcję miały lepszy współczynnik konwersji oraz wyższą średnią wartość zamówienia. Średnia wartość koszyka dla użytkowników, którzy odwiedzili sekcję "Inspiracje" przed zakupem, jest większa o 11% od przeciętnej wartości zamówienia. Natomiast w wypadku klientów, którzy rozpoczęli wizytę od "Inspiracji", średnia wartość zamówienia jest o 82% wyższa od przeciętnej (dane za maj - lipiec 2017).

Nowa strona “Inspiracje” eksponuje produkt w konkretnej aranżacji. Umożliwia również szybkie udostępnienie poprzez social media (dzięki czemu użytkownik może zasięgnąć opinii znajomych i zapisać ją na Pintereście).
Strona pokazuje również produkty powiązane z daną aranżacją oraz inne zbliżone w stylu pomysły. Dzięki temu ułatwia zarówno wyszukanie innej inspiracji, jak i przejście do katalogu na kolejny etap ścieżki zakupowej. Główne style do jakich nawiązują pomysły na wystrój to m.in. nowoczesny, industrialny, skandynawski, młodzieżowy, klasyczny i vintage. Można również zainspirować się pomysłami blogerek.
Na stronie kategorii produktowych znajdują się linki do odpowiednich inspiracji z danej stylistyki: dzięki temu klient, który ogląda wykładziny czy podłogi drewniane, może od razu zobaczyć jak prezentują się produkty w aranżacji i do jakich wnętrz pasują.
Nowa odsłona sekcji “Inspiracje” jest też responsywna i można ją wygodnie przeglądać na dowolnym urządzeniu.

Firma e-point w ramach współpracy z Komfortem była odpowiedzialna za: UX design, consulting w obszarze customer engagement design oraz marketingu digital i analityki, development. Ponadto e-point kompleksowo wspiera Komfort w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce.

Komfort realizuje sprzedaż poprzez sieć ponad 125 sklepów (własnych oraz franczyzowych) w całym kraju oraz za pośrednictwem sklepu on-line.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ewa Wojciechowska 2018-03-09 12:35:59

    Przedstawiona w komentarzu "Stałej Czytelniczki" sugestia, jakoby redesign sekcji "Inspiracje" był porażką, nie jest prawdą, na co wskazują przywoływane przez nas wskaźniki. Performance sekcji "Inspiracje" jest przez nas ciągle monitorowany i wciąż widać jej pozytywny wpływ na decyzje zakupowe klientów.

    Wspieramy również firmę Sklepy Komfort SA w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce.

    Jeżeli ma Pani szczegółowe pytania lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu mailowego: ewojciechowska@e-point.pl

  • STAŁA CZYTELNICZKA 2018-03-01 11:19:46

    Mam pytanie: czy nie jest czasem tak, że opisany SUKCES okazał się PORAŻKĄ? Nie ma się zatem czym chwalić a raczej pokornie się uczyć. Jestem Państwa stałą czytelniczką i powiem szczerze, że tym razem się zawiodłam. Piszecie o czymś co działo się może w 2016/2017 roku. Coś, co okazało się PORAŻKĄ firmy wdrożeniowej a cytuje "Ponadto e-point kompleksowo wspiera Komfort w utrzymaniu i rozwoju platformy e-commerce, opartej na frameworku SAP Hybris Commerce" jest kłamstwem.

  • KOMFORTs 2018-03-01 11:08:23

    :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.