Dzieci ważnymi konsumentami dla sieci gastronomicznych

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2014 13:09

Dzieci ważnymi konsumentami dla sieci gastronomicznych

Sieci gastronomiczne dostrzegły potencjał, jaki drzemie w młodych konsumentach. Coraz chętniej wprowadzają dziecięce menu i próbują przyciągnąć rodziny z dziećmi gadżetami, dodawanymi do specjalnych zestawów. W "sieciówkach" przybywa też kącików do zabaw.

Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, przygotowało właśnie nowe menu dla dzieci. W ofercie dla najmłodszych pojawiły się dwie zupy, cztery dania główne i dwa desery. Dodatkowo restauracje wprowadziły do menu siedem rodzajów świeżych i gotowanych warzyw. Do każdego dania głównego w zestawie dziecko otrzymuje kompot gratis oraz prezent, ponadto podkładki pod talerze spełniają rolę kolorowanek. W lokalach pojawiła się również biała porcelana dedykowana wyłącznie maluchom, w tym trójdzielne talerzyki oraz nowe drewniane krzesełka dla dzieci.

- Rodziny z dziećmi są dla nas bardzo ważnymi gośćmi. Dlatego też chcemy aby w naszych restauracjach komfortowo czuli się zarówno dorośli, jak i maluchy. W tym celu odpowiednio skomponowaliśmy dania do nowego menu dla dzieci, w oparciu o starannie dobrane składniki. Ponadto obok odświeżonych kącików zabaw zaproponowaliśmy kilka nowych atrakcji dla najmłodszych w postaci kolorowanek i zabawek - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Nowe menu dla dzieci ma format zbliżony do dziecięcej książeczki, w której zawarte są zdjęcia potraw, by ułatwić najmłodszym wybór. 

Dziecięce menu oferują też restauracje Sphinx. 

W zeszłym roku sieć SubwayŸ rozpoczęła współpracę z Disneymedia+ i wprowadziła do menu zestwy dla dzieci tzw. Kids Pack, w ramach którego do zamówienia dołączane będą gadżety z postaciami z animowanych produkcji ze studia Disneya (Uniwersytet Potworny, Muppety). 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,05

  • Śr

    10,62

  • Min

    8,03

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6126

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.