Dzięki franczyzie Stokrotka chce potroić liczbę sklepów

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2014 13:28

Dzięki franczyzie Stokrotka chce potroić liczbę sklepów

Do końca 2014 roku Stokrotka chce mieć w sumie 307 sklepów z czego 243 własne supermarkety, 43 markety własne, 10 marketów franczyzowych i 11 supermarketów franczyzowych. Zaś w 2016 roku liczba to osiągnie pułap 627 sklepów, z czego 71 będą stanowiły supermarkety franczyzowe, a 110 markety franczyzowe, zaś sklepy własne: 303 supermarkety i 143 markety (sklepy z logo Stokrotka, ale o mniejszej powierzchni ok. 200 mkw.

Z ofertą franczyzy mniejszych formatów Stokrotka market sieć chce wystartować w IV kwartale 2014 roku. Obecnie zaś szuka franczyzobiorców, którzy dysponują dobrze rokującą lokalizacją o pow. 400 mkw., są stabilni finansowowo i pszukują dostępu do sprawdzonego know-how w handlu detalicznym.

Przedstawiciele sieci Stokrotka uważają, że szanse na otwarcie takiej liczby placówek są jak najbardziej realne, gdyż na rynku jest wiele sklepów o powierzchni supermarketu, które działają w pojedynkę i potrzebują wsparcia większego partnera.

Obecnie do Stokrotki należą 243 sklepy, w tym 1 supermarket franczyzowy i 23 markety własne oraz 219 supermarketów własnych. Na koniec 2013 roku sieć posiadała 214 placówek. Sieć oferuje 12 tys. indeksów, w tym 400 produktów pod marką własną.   

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mm 2014-04-04 21:19:11

    Jeden warunek jest potrzebny do sukcesu ... najlepsze lokalizacje + parknig i dobra cena towarów ....

  • olo 2014-04-02 21:37:21

    trzymam kciuki za Polaków

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,51

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.