Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Dzięki grywalizacji Red Bull poprawił wyniki o 21 proc.

Autor: dlahandlu.pl 26 lipca 2016 11:02

W ramach Akademia Asów, programu grywalizacji przygotowanego i wdrożonego przez firmę Red Bull handlowcom Red Bulla udało się polepszyć wyniki o 21 proc, gdy gdy cały rynek napojów energetycznych wzrósł o 10%. – Dzięki Akademii Asów poprawie uległy nie tylko wyniki sprzedaży, lecz także ekspozycja produktów w sklepach – wyjaśnia Anita Lewandowska z Red Bulla.

Zadaniem Akademii Asów było utrzymanie stałego poziomu motywacji pracowników niezależnie od okresu rozliczeniowego, a to zmierzało do uniknięcia cokwartalnego „dobijania targetów”. Wyzwaniem jest zbudowanie i utrzymanie zaangażowania wszystkich pracowników i to przez cały okres trwania programu. Dobrze przygotowana grywalizacja aktywizuje zarówno tych najlepszych, jak i tych z końca stawki. Osiąga się to przez zmianę formy komunikacji, jak i odpowiednie rozłożenie zadań w czasie oraz podział na działania indywidualne i zespołowe.

– Tego typu narzędzia zwiększają zaangażowanie pracowników, a przy okazji pozwalają również lepiej przekazać cele i zweryfikować ich rozumienie – dodaje Wiktor Miałkowski z firmy Pro Business Solutions, która przygotowywała aplikację.

Grywalizacja jest modyfikowaniem zachowań ludzi poprzez stosowanie technik znanych m.in. z gier fabularnych. Ma to pozwolić na uatrakcyjnienie pracownikom czynności, które wydają się nudne lub rutynowe. Technika ta opiera się na przyjemności, jaką sprawia ludziom zdobywanie kolejnych trofeów i samo współzawodnictwo. W grywalizacji można zastosować wiele elementów, aby osiągnąć założone wcześniej cele. Należą do nich między innymi paski postępu, odznaki do osiągnięcia, wprowadzenie poziomów trudności, rankingi, a także różnego typu systemy nagradzania, kolekcjonowania czy też wymiany. Grywalizacja może znaleźć zastosowanie w wielu branżach, takich jak marketing, sprzedaż edukacja czy też finanse.




Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.