Dzięki przejęciu sklepów Piotra i Pawła Biedronka wchodzi w nowy segment rynku

Autor: dlahandlu.pl 25 września 2018 11:40

Dzięki przejęciu sklepów Piotra i Pawła Biedronka wchodzi w nowy segment rynku fot. Shutterstock

Biuro prasowe Jeronimo Martins potwierdza informację o przejęciu pięciu sklepów sieci Piotr i Paweł. Placówki pod nowym szyldem ruszą już 28 września. Jeronimo Martins planuje zachować delikatesowy element sklepu, oferując oddzielne lady z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi.

- Od piątku, 28 września, sieć sklepów Biedronka powiększy się o pięć nowych lokalizacji. To efekt prowadzonych rozmów między Jeronimo Martins Polska a siecią Piotr i Paweł odnośnie przejęcia części sklepów, które do tej pory działały pod tym ostatnim szyldem – informuje Jeronimo Martins.

Pięć nowych sklepów, które już wkrótce wzbogacą liczącą ponad 2830 lokalizacji sieć Biedronka, to: Wrocław, ul. Grabiszyńska, Wrocław, ul. Dokerska, Tychy, ul. Towarowa, Poznań, ul. Szwedzka, Kalisz, ul. Młynarska.

- Dzięki włączeniu do sieci Biedronka tych placówek, ich klienci będą mogli czerpać korzyści z szerokiej oferty produktów marek własnych Biedronki oraz świeżych warzyw i owoców, a także licznych promocji, ofert czasowych i programu lojalnościowego. Ponadto Biedronki we wszystkich pięciu lokalizacjach zaoferują też klientom oddzielne lady z mięsem i wędlinami, serami, a także wyrobami garmażeryjnymi – informuje Jeronimo Martins.

- Jesteśmy przekonani, że rozszerzenie zakresu naszych usług jest naturalnym kierunkiem rozwoju Biedronki, a nasi klienci będą zadowoleni z oferty. Mimo iż te 5 sklepów stanowi bardzo niewielką liczbę z perspektywy skali działania obu sieci, przejęcie ich dobrze wpisuje się w strategię Biedronki – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w Jeronimo Martins Polska.

Wszyscy dotychczasowi pracownicy sklepów w tych pięciu lokalizacjach mogą liczyć na dalsze zatrudnienie – jako pracownicy etatowi sieci Biedronka. Będą oni objęci wszystkimi benefitami, które aktualnie są dostępne dla ponad 65 tys. pracowników sieci Biedronka.

Obecnie sklepy sieci Biedronka nie oferują sprzedaży mięsa, wędlin czy wyrobów garmażeryjnych na wagę, w oddzielnych stoiskach z obsługą sprzedawcy. Biedronka testowała tę usługę w 2014 roku, otwierając testowe stoiska "Mięsny", jednak nie wprowadziła powszechnie tego rozwiązania.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • Jakub 2018-09-27 13:56:49

    Pracownicy nie mają wyboru - sorry, stop - mogą przejść do Biedry albo na bru - więc wybór jest :p - ludzki Pan z Wosiów, miętki, Krzaka, Karbowiaka i Capital Partners :(

    Sorry , ale skoro uwierzyliście, że będzie premia - to niestety - może będzie dla zarządu ale nie dla Was

  • Pracowniq 2018-09-26 08:47:51

    A co z pracownikami przy przejęciach? Czy mają wybór, żeby odejść i otrzymać odprawę jeżeli pracowali na umowie stałej powyżej 10 lat czy nie mają wyjścia i przejmowani są jak bydło przez biedronkę z automatu bez prawa głosu. Co z dodatkową wypłatą extra miesięczną, jaką obiecali Wosiowie w przypadku znalezienia inwestora branżowego? Tak obiecali na piśmie do swoich pracowników.

  • herbatnik 2018-09-25 16:11:33

    Kto kontroluje handel detaliczny ma wpływ na wszystkie gałęzie gospodarki w każdym kraju... w Polsce chyba o tym zapomniano w latach poprzednich..

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.