Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

E-commerce spowodował, że to klient jest dysponentem zakupów

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2015 13:54

Potencjał polskiego rynku e-commerce jest perspektywiczny. Nieetyczne działania są nieopłacalne, a rynek e-commerce jest z racji swojej większej transparentności na takie procedery odporniejszy. To niektóre z wniosków ekspertów, które zostały zaprezentowane na Inauguracji VII edycji konkursu Polish National Salews Awards.

Kuba Antoszewski z Instytutu Badawczego Millward Brown zaprezentował wyniki badań. „Sprzedawcy nieco częściej używają rozwiązań e-commerce do celów sprzedażowych niż analitycznych. Sprzedaż internetowa, to według badań ok. 26 proc. łącznej sprzedaży. Przewidywania odnośnie sprzedaży produktów lub usług w Polsce w najbliższej przyszłości nie są zbyt optymistyczne, tak samo jak w 2014 roku - dwie trzecie badanych osób uważa, że w ciągu najbliższego roku sprzedawać będzie trudniej.

Zdaniem ekspertów  narzędzia  e-commerce są tworzone z myślą o dużych organizacjach. Wiele, szczególnie mniejszych firm, nie korzysta z narzędzi internetowych, takich jak np. google analytics i bazują na intuicji, a szczegółowa analiza potrzeb klienta jak big data to jest właśnie przyszłość.  Jednak sprzedawcy mają problem z analizą danych pochodzących z big data. Nie potrafią oni dokonać skutecznej ich syntezy i dokonać odpowiedniej selekcji tych najważniejszych. A obecnie to klient jest dysponentem zakupów, ponieważ w e-commerce władza z rąk szefów sprzedaży przeszła w ręce klienta.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.