Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

E.Leclerc chce, aby marka własna stanowiła 40-60 proc. obrotów sieci

Autor: gazeta.pl 12 marca 2013 09:09

E.Leclerc chce, aby marka własna stanowiła 40-60 proc. obrotów sieci

Jeszcze kilka miesięcy temu E.Leclerc miał w swoim portfolio produktowym dwie marki własne - .C.O.+ i Wiodącą Markę, pod którą sprzedawał głównie tańsze produkty typu premium. Jednak od pewnego czasu sieć sprzedaje też produkty marki własnej, które do tej pory można było kupić tylko w jej francuskich sklepach. Pod markami Bio Village czy Marque Repere E.Leclerc sprzedaje cały asortyment wyrobów spożywczych, a ceny są konkurencyjne w stosunku do polskich produktów - podaje gazeta.pl

E.Leclerc nie chce podać informacji o tym, jak duża jest skala francuskich marek własnych w asortymencie sklepu. Informuje jedynie, że są one reprezentowane we wszystkich kategoriach produktowych, najwięcej jest zaś w kategoriach win, serów, mrożonek i ryb.

Celem sieci jest dobicie do poziomu, w którym marka własna stanowi 40-60 procent obrotów sieci.

Z przeprowadzonych w styczniu 2012 roku badań Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że marki własne sieci E.Leclerc okazały się najgorszymi produktami ze wszystkich badanych marek własnych - urząd zakwestionował jakość aż 23,3 proc. przebadanych produktów. Tuż za Francuzami w rankingu znalazły się produkty takich marek, jak Kaufland, Polomarket i Lewiatan, najlepsze zaś jakościowo marki własne mają Auchan, Carrefour i Real. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.