Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

E.Leclerc chce zwiększyć sprzedaż w lubelskich hipermarketach

Autor: pr 4 listopada 2016 11:00

E.Leclerc w Lublinie rusza z promocyjną akcją „Nie wiesz, że masz…”, w której za każde zakupy powyżej 150 złotych w jednym z lubelskich sklepów, klienci otrzymają bonus na usługi w Centrum Handlowym Tomasza Zana i Centrum Handlowym Turystyczna. Akcja rozpoczęła się 24 października i potrwa aż do 4 grudnia.

- W Centrum Handlowym Tomasza Zana wystarczy zrobić zakupy za minimum 150 złotych,
aby otrzymać bon na specjalne usługi – śniadanie w restauracji Le Monde, obiad w restauracji Sarzyński lub kawę czy herbatę z ciastem w cukierni Williams, przegląd lub mycie samochodu
w Auto Centrum Zana, skorzystanie z Pralni, czy też zabawę dla dzieci w bawialni Trolejbus. Z kolei sklep na ulicy Turystycznej, zakupy powyżej 150 złotych nagrodzi bonem na słodką niespodziankę z cukierni E.Leclerc Turystyczna, promocyjnymi zestawami posiłków w Kebabie Erbil, a także zniżkami na usługi Pralni oraz serwisu samochodowego Auto1 (przegląd pojazdu) - opisuje sieć.

Kluczowym momentem dla rozwoju sieci E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych. Obecnie E.Leclerc zatrudnia 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw.

W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld złotych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.