E.Leclerc wyjdzie w tym roku finansowym na zero

Autor: Puls Biznesu/Wiadomości Handlowe 10 października 2013 18:44

W drugim kw. br. sprzedaż produktów FMCG spadła zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Jean-Philippe Marge, prezes E.Leclerc Polska, zdradził, że sieć najprawdopodobniej zamknie ten rok finansowy na zero, a jej celem jest obrona posiadanej pozycji na rynku - o wzrostach pomyśli dopiero w przyszłym roku - pisze „Puls Biznesu".

Jedną z dróg do poprawy wyników ma być rozwój marek własnych, dających lepsze marże. Od 2009 roku produkty private labels notują corocznie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i obecnie stanowią około 10 proc. asortymentu sprzedawanego w E.Leclerc, ale to wciąż cztery razy mniej niż w sklepach sieci w Europie Zachodniej. Obecnie sieć w Polsce oferuje około 2000 produktów pod markami własnymi. E.Leclerc chce inwestować również w poszerzenie asortymentu niszowego - m.in. produktów ekologicznych i bezglutenowych. Szansą są też produkty regionalne - wędliny oraz nabiał. W najbliższych miesiącach E.Leclerc otworzy w Polsce trzy placówki - w Szczecinie, Nowym Sączu i Kaliszu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.