Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

E.Leclerc z nową kampanią reklamową - bohaterem typowa polska rodzina

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 9 marca 2016 18:21

Z początkiem marca wystartowała kampania telewizyjna E.Leclerc, której spoty można oglądać w telewizji publicznej. W całej tegorocznej kampanii sieć konsekwentnie wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”.

Oprócz spotów telewizyjnych, kampania pojawi się w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, kiedy E.Leclerc po raz pierwszy wykorzystał telewizję, jako narzędzie komunikacji, podjęto decyzję o stałej obecności w tym medium w 2016 roku.

- Kampanię „Wiem, że kupuję najtaniej” otwiera spot, w którym zaskoczony bogato nakrytym stołem mąż pyta o powód, dla którego znalazło się na nim tyle frykasów, a żona odpowiada z uśmiechem, że oto obchodzą Dni Francuskie. W tej krótkiej rozmowie zawiera się prosty przekaz mówiący, że aby świętować, ciesząc oko i podniebienie pysznym, wykwintnym i różnorodnym jedzeniem znad Sekwany, nie trzeba zbyt dużego wysiłku ani dalekich podróży, ponieważ produkty, które przez wielu uważane za luksusowe, można kupić w wyjątkowych cenach w sklepach E.Leclerc. Bohaterami kolejnych odsłon, kampanii reklamowej będą członkowie typowej polskiej rodziny, czyli klienci sklepów E.Leclerc. Każdy z nich, bez względu na wiek, zainteresowania czy upodobania, znajdzie w ofercie coś szczególnego dla siebie - komunikuje sieć.

Minimalistyczna forma spotów oraz proste komunikaty, czynią przekaz kampanii uniwersalnym, zrozumiałym dla każdego, niezależnie od jakichkolwiek uwarunkowań socjo-demograficznych, a zatem zarówno dla stałych, jak i potencjalnych klientów E.Leclerc.

Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska. Realizacją kampanii w mediach społecznościowych zajmuje się Agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,17

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.