E-sklep zamierza osiągnąć 8 proc. całkowitej sprzedaży marki Duka

Autor: www.dlahandlu.pl 7 grudnia 2016 10:59

Początkowo internetowy kanał sprzedaży DUKA stanowił wsparcie tradycyjnej sprzedaży, a dziś przedstawiciele marki deklarują, że e-sklep osiąga takie same przychody jak jej mające najwyższe obroty salony. Plany na 2017 rok są jeszcze bardziej ambitne: sklep online zamierza osiągnąć 8% całkowitej sprzedaży DUKA, a w najbliższych latach rozpocząć internetową sprzedaż produktów w innych europejskich krajach.

Duka w ciągu kilku ostatnich lat rozbudowała oraz zmodernizowała e-sklep, by proces zakupowy przebiegał jeszcze łatwiej. Stworzono również dużą bazę mailingową osób, które zapisały się do newslettera marki i drogą elektroniczną regularnie otrzymują informacje o nowościach produktowych, promocjach, sezonowych przecenach oraz nowych produktach, które pojawiły się w outlecie.

Dostępny pod adresem Dukapolska.com e-sklep nie jest jedynym miejscem, w którym prowadzona jest sprzedaż akcesoriów kuchennych DUKA. Dodatkowo została uruchomiła sprzedaż produktów marki na Allegro.pl.

– Działania e-commerce stały się integralnym, niezwykle istotnym obszarem naszej strategii marketingowej. W sklepie internetowym nie tylko bezpośrednio sprzedajemy nasze produkty, ale również prezentujemy cały asortyment, umożliwiając poznanie pełnego portfolio marki. Korzyścią jest wyraźny wzrost efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor e-Commerce w DUKA International. – Oznacza to, że w naszym sklepie internetowym użytkownicy uzyskują informacje o produktach i zaciekawieni ofertą bardzo często odwiedzają stacjonarne salony DUKA i dokonują w nich zakupów. Korzyści płynące z funkcjonowania e-sklepu nie ograniczają się więc do bezpośrednich zysków ze sprzedaży przez kanał internetowy, ale obejmują również zwiększenie sprzedaży offline.

Firma stawia na dynamiczny rozwój e-commerce. Celem na 2017 rok jest, by sklep internetowy DUKA osiągnął 8% całkowitej sprzedaży marki. Plany na najbliższe lata obejmują zmiany platformy oraz strategii marketingu online, a także uruchomienie sprzedaży internetowej na kolejnych rynkach europejskich – w Bułgarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.