Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

E-sklepy przygotowują się do świąt

Autor: wyborcza.biz 16 listopada 2013 10:41

W branży e-commerce trwają przygotowania do najgorętszego momentu w roku - czyli okresu przedświątecznego. Z odważną propozycją wychodzi sklep Agito.pl, który obiecuje klientom dostawę zamówionego towaru nawet w trzy godziny, a na pewno tego samego dnia. Konkurencja nie zostaje w tyle i ma swoje pomysły na przedświąteczną walkę o klienta - informuje wyborcza.biz.

Nie licząc sklepów spożywczych, na podobny model dostaw zdecydował się także Komputronik. Sklep obiecał w kwietniu, że towar zamówiony w warszawskim Megastore dotrze do stołecznego klienta nawet w dwie godziny.

Niedawno w na rynku handlu internetowego zamieszanie zrobił Merlin, który po restrukturyzacji również szykuje się na święta. Spółka rozpoczęła szeroką kampanię reklamową, zmieniła szatę graficzną strony internetowej i zapowiedziała budowę własnego ekosystemu i chce zaoferować czytnik Merbook (coś na kształt polskiej wersji Kindle'a) zintegrowany z ofertą sklepu - podaje wyborcza.biz.
Podobną strategię realizuje już wirtualne ramię Empiku (czytnik Trekstor). 

W Polsce e-sklepy próbują dodatkowo skusić klientów zakupami poprzez uczestnictwo w akcji Dzień Darmowej Dostawy organizowanej przez branżowy magazyn eKomercyjnie.pl od 2009 r. Tegoroczny DDD wypada w Polsce 2 grudnia. 

W 2012 r. roku ten rynek w Polsce był wart ok. 23 mld zł (w 2001 r. ledwie 0,05 mld zł), a co roku notuje dwucyfrowy wzrost.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.