easyPack: Zalando należy do najodważniejszych graczy e-commerce’owych na świecie

Autor: pr 23 listopada 2015 11:04

Sprzedaż Zalando w trzecim kwartale 2015 wzrosła o 42,2%, a w pierwszych 9 miesiącach roku wzrosła o 34,9%. Wartość sprzedaży wyniosła 713,1 mln euro. Wzrost sprzedaży w dużej mierze wynika z dynamicznie rosnącego udziału kanału mobile sklepu oraz szybkiego rozwoju w Europie Centralnej.

Konsumenci odwiedzający Zalando za pomocą urządzeń przenośnych stanowili aż 56% systematycznie rosnącej liczby użytkowników w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Zalando pozyskuje nowych klientów na 15 europejskich rynkach. Najsilniejszy wzrost jest odnotowywany w Niemczech, Austrii i Szwajcarii – są to dojrzałe rynki z bardzo dobrze rozwiniętą transgraniczną sprzedażą online.

- Zalando – obok takich gigantów jak Alibaba, Ebay czy Amazon – należy do najodważniejszych graczy e-commerce’owych na świecie. Wprowadza wiele nowatorskich rozwiązań, które później są uznawane za standard w branży i kopiowane przez konkurentów. Warto wskazać tu chociażby zaoferowanie darmowego zwrotu produktów, które Zalando uczyniło swoim znakiem rozpoznawczym. Na przykładzie niemieckiego e-sklepu widać, że te firmy, które potrafią przekuć swoją innowacyjność w konkretne działania biznesowe i sprostać oczekiwaniom konsumentów, będą budować ogromną przewagę nad pozostałymi graczami. Do podobnych innowacji należy usługa paczkomatowa – ci, którzy wątpią, że jest ona hitem i ma przed sobą wiele lat sukcesów, mogą być zaskoczeni - mówi Aster Papazyan, dyrektor zarządzający w easyPack, właściciela sieci paczkomatów pod marką InPost w Polsce i na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,03

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7997

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.