EB wspiera sprzedaż loterią

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2019 10:59

Wystartowała nowa loteria EB – tymczasem HAJS na próby, w której do wygrania są nagrody pieniężne, które można przeznaczyć na próbowanie nowych rzeczy. Marka EB zmienia również recepturę.

W loterii do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub w komunikatorze Messenger.

– Zmiana receptury jest odpowiedzią na preferencje smakowe młodych dorosłych konsumentów poszukujących lżejszych i bardziej orzeźwiających smaków – mówi Michał Machaj, kierownik marki EB w Grupie Żywiec.

Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    8,56

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6572
Ilość aktualnych ofert: 270318

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.