EB z kampanią skierowaną do młodych konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2017 10:20

W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii kultowych lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale także pozyskała nowych, młodych wielbicieli.  Dziś, specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia zupełnie nowe otwarcie.

Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi.

Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera
i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji. B

A TYMCZASEM już teraz EB pojawia się w sklepach w zupełnie nowej odsłonie. Postawiliśmy na nowoczesność, odwagę i minimalizm. W emisji jest już nowy spot telewizyjny, będący naszym Manifestem. TYMCZASEM znajdziecie też na nośnikach zewnętrznych, w formatach digitalowych i oczywiście w niestandardowych działaniach. Wypatrujcie nas uważnie! – mówi Michał Machaj, Junior Brand Manager marki EB.

Za nową platformę kreatywną, kreację oraz komunikację ATL i działania digital odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiada agencja Live. Za akcje muralowe Good Looking Studio. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Pełen rebranding marki EB przeprowadziła agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.