Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ecco uruchomiło 174 sklepy, ale 79 zamknęło

Autor: dlahandlu.pl 26 kwietnia 2016 13:07

Sieć sklepów z obuwiem ECCO wraz z partnerami otworzyła 174 nowe sklepy oraz zracjonalizowała portfolio sklepów, co poskutkowało liczbą 95 otwarć netto w 2015 roku.

ECCO w 2015 roku wypracował zysk przed opodatkowaniem na poziomie 183 milionów euro, co stanowi wzrost o 4% przy marży zysku wynoszącej 14,6%.  Przychód netto zwiększył się o 7,4%. Po raz pierwszy dochody ze sprzedaży poza Europą stanowiły ponad 50% całkowitego przychodu Grupy. Inwestycje zwiększono o 18% do kwoty 52 milionów euro. Kapitał własny zwiększono do 579 milionów, a współczynnik wypłacalności wyniósł 61,1%.

„Wynik nieco lepszy niż poziom 176 milionów euro osiągnięty w zeszłym roku uzyskaliśmy między innymi dzięki zwiększonej liczbie otwarć sklepów, otworzeniu większej liczby stron e-commerce oraz stałej współpracy z naszymi partnerami hurtowymi. Za wyjątkiem Rosji i Ukrainy, wygenerowaliśmy wzrost sprzedaży we wszystkich trzech regionach międzynarodowych i to we wszystkich trzech kanałach sprzedaży: detalicznej, hurtowej i e-commerce.” - powiedział dyrektor finansowy ECCO, Steen Borgholm.

Produkty ECCO sprzedawane są w 87 krajach w ponad 3 300 sklepach oraz dedykowanych sklepowych stoiskach, a także ponad 14 000 punktach sprzedaży na świecie. ECCO to firma rodzinna, która zatrudnia ponad 19 000 osób na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.