Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

EEC 2015: Budowanie brandu w nowym pokoleniu klientów trwa dłużej

Autor: dlahandlu.pl 22 kwietnia 2015 12:44

EEC 2015: Budowanie brandu w nowym pokoleniu klientów trwa dłużej Na zdj. uczestnicy debaty, fot. PTWP

- Dawniej klient był związany z brandem, dziś coraz trudniej znaleźć konsumentów przywiązanych do marki. Znakiem czasu jest, że poprzez social media łatwo zniszczyć pozycję rynkową - zmieniło się więc podejście do kreowania wizerunku firm i produktów. Ta ogromna zmiana dokonała się na przestrzeni kilku ostatnich lat, a strategie działania w nowych warunkach będą dopiero opracowywane - mówił Piotr Łuba, partner zarządzający, dział doradztwa biznesowego, PwC podczas debaty "Nowy klient, nowy konsument" na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2015 w Katowicach.

- Młode pokolenie myśli inaczej: to cechy, a nie sama marka, przekonują do zakupu produktu. Z pokoleniem Y trzeba się komunikować poprzez nowoczesne technologie, dostosować się do nowych konsumentów. Musimy ich dobrze poznać, przedstawić im spersonalizowaną ofertę. Mamy już ku temu odpowiednie narzędzia - mówił Piotr Łuba.

Zdaniem Piotra Kicińskiego, wiceprezesa zarządu Cinkciarz.pl, budowanie brandu w nowym pokoleniu trwa dłużej. -  Nowy klient ma dziś deficyt uwagi i przesyt informacji. Codziennie podejmuje zbyt dużo decyzji i często jest w tym zagubiony. Wybór jest zbyt duży, a to nie sprzyja zakupowi. Do klienta nowej ery trzeba trafić, poznać go. Zwróćmy uwagę, jak wydłużyły się budżety reklamowe. Firmy potrzebują więcej czasu, by dotrzeć do targetu. Gdy im się to uda, jestem przekonany, że siła brandu nie będzie mniejsza - uważa Piotr Kiciński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.