EEC 2018: Jak skutecznie komunikować się z klientem

Autor: dlahandlu.pl 4 czerwca 2018 10:01

Jak skutecznie komunikować się z klientem w świecie offline? - Jeszcze do niedawna było to stosunkowo proste - komunikacja odbywała się za pomocą różnych kanałów mediowych. Mamy telewizję, prasę, radio, mnóstwo różnych form komunikacji. Ale również one digitalizują się i to bardzo szybko. Przykładem może być retail, który zaczyna używać nowych technologii, by analizować zachowania konsumenta w miejscu sprzedaży - mówi Filip Gieleciński, dyrektor zarządzający spółki Posterscope Polska.

- Technologie pomagają analizować zachowania i posegmentować konsumenta, połączyć te dane z danymi ze świata online i dotrzeć do niego za pomocą spersonalizowanego przekazu: czy to w świecie online czy offline. To już jest ten pierwszy krok, o którym wszyscy mówią pięknie omnichannel i myślę, że to już się powoli dzieje. Kiedy robimy to dokładnie tak samo, z takim samym nasileniem, w kanale online i offline, to skutecznie komunikujemy się z klientem. To bardzo dobrze widać w retailu w naszej części Europy. To jest taki segment, który najpóźniej zaczął się digitalizować, ale nagle zaczęły pojawiać się takie rozwiązania jak np. showroomy w galeriach handlowych (choćby e-obuwie). To trend, który przyszedł do nas z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych i będzie się bardzo szybko u nas rozwijał.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.