EEC 2018: Wygoda i „customer experience” wyznaczają kierunki rewolucji w handlu

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2018 15:49

EEC 2018: Wygoda i „customer experience” wyznaczają kierunki rewolucji w handlu fot. PTWP

Przyjemność z dokonywania zakupów i wygoda – to dwa kluczowe elementy, które definiują zakupy w handlu detalicznym i których nikt nie może zaniedbywać, bez względu na to, jaki segment branży detalicznej reprezentuje. To właśnie dostarczanie wygody i pozytywnych doświadczeń klientom są celem wdrażania innowacji i nowoczesnych technologii – mówili uczestnicy debaty ,,Rewolucja w handlu", która odbyła się podczas X Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Bożena Nawara-Borek, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska oceniała, że budowanie biznesu e-grocery z niskiego pułapu wymaga innowacji, bo mamy tu do czynienia nie tylko ze sprzedażą produktów spożywczych, ale i usługi, dlatego nie jest to łatwy rynek.

- Jesteśmy graczem multiformatowym, ale chcemy się realizować jako sieć omnikanałowa. W tym modelu to klient jest w centrum uwagi i ma dać nam odpowiedź, jak chce kupować przez internet i jaką formę dostawy preferuje – mówiła Bożena Nawara-Borek. – Pod koniec ubiegłego roku wdrożyliśmy platformę Marketplace. Cel był jasny – dać więcej klientowi. Obsługa i szerokość oferty są tymi czynnikami, którymi możemy zawojować rynek. Marektplace to właśnie nasz ukłon w stronę konsumentów. W sklepach Carrefour nie mamy szerokiej oferty non-foodowej - przestrzeń sprzedaży jest ograniczona. Internet otwiera przed detalistami nowe możliwości. W naszym modelu Marketplace weryfikujemy i wybieramy partnerów, selekcjonujemy ofertę, chcemy trzymać wysoki poziom doświadczenia zakupowego – tłumaczyła Bożena Nawara-Borek.

Carrefour jest pionierem innowacji na polskim rynku sieci spożywczych. – Rozwijamy e-grocery w Warszawie, a docelowo będziemy to robić także w innych miastach, w ciągu kilku miesięcy. To klient wybiera rodzaj dostawy. W stolicy proponujemy opcję dostawy do domu, coolomaty, click&collect, testujemy rozwiązanie drive (podjechanie samochodem po przygotowane już zamówienie - przyp.red.). W zeszłym roku wdrożyliśmy usługę SąSiatki. To nasza odpowiedź na trend sharnig economy – klienci mogą komuś zrobić i dostarczyć  zakupy. Cały czas szukamy nowych dróg, by uczynić zakupy bardziej wygodnymi – mówiła dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.

Czesław Jasiewicz, Head of Retail Operations EPP przedstawił innowacje, które wprowadziła ostatnio jego firma w zarządzanych przez siebie galeriach i centrach handlowych.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6556
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.