EEC 2019: Lojalność buduje dobry produkt i szybkość dostawy

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2019 15:30

EEC 2019: Lojalność buduje dobry produkt i szybkość dostawy fot. EEC 2019

W czasie debaty Smart konsument w czasach omnichannel eksperci zastanawiali się co buduje lojalność na linii konsument - sklep w czasach megapośpiechu.


Zbigniew Płuciennik z Szopi.pl stwierdził, że elementem, który klienci doceniają jest wybór towarów ze sklepów, które są im znane: Lidla, Biedronki, Carrefoura. - Oni są przyzwyczajeni do tych produktów w sklepach stacjonarnych. Drugim elementem jest kwestia kontaktu z żywym człowiekiem. Klienci e-commerce, ze względu na zwiększoną potrzebę zaufania, cenią sobie kontakt z szoperem, który zbiera zamówienie i kiedy na liście znajduje produkt, np. banany, które są niedojrzałe, dzwoni do klienta i proponuje coś w zamian. To budzi lojalność.

Rafał Reif z Accenture zgodził się, że w branży modowej to kolekcja buduje lojalność, ale fakt, że klient odwiedza dany sklep wynika z siły marki. - Można budować przewagę technologiczną, ale za chwilę wszyscy będą mieć tę samą technologię. Dla młodego pokolenia czynnikiem lojalizującym jest szybkość, m.in. dostaw. W tym obszarze można wygrać klienta i przeskoczyć konkurencję, jeżeli skrócimy czas dostawy z dni do godzin. Dostawy ze sklepu, click and collect oraz click and reserve to są te formy, które mogą budować przewagę sklepu i większe przywiązanie klienta do marki. Czas może oznaczać zakupy w sklepie za rogiem, ale także skorzystanie z e-commerce z szybką dostawą - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • bawol 2019-05-22 15:14:48

    Właściwe podejście prezentuje Kujawa, lojalność klientów to jeden z większych priorytetów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,97

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7882
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.