EEC 2019: Nowy konsument w lustrze trendów

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2019 21:42

EEC 2019: Nowy konsument w lustrze trendów fot. PTWP

Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość handlu będą jednym z ważnych tematów 11. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Handel do stworzenia niezapomnianych doświadczeń zaprzągł nowoczesne technologie: w tym sztuczną inteligencję i rozszerzoną rzeczywistość. Jednak, aby wygrać walkę o lojalność nowych pokoleń konsumentów niezbędne jest oferowanie nie tylko produktów, lecz także pakietu wartości: autentyczności, spersonalizowanej oferty, proekologicznej postawy w duchu społecznej odpowiedzialności. Czy to wystarczy, żeby zyskać zaufanie nowych konsumentów, którzy coraz częściej płacą nie tylko pieniędzmi, ale także danymi osobowymi. Zapraszamy do wysłuchania opinii ekspertów!

Polecane sesje:

14 maja 2019 r.

The Future of The Market - nowy konsument

Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

15 maja 2019 r.

Smart konsument w świecie omnichannel

Żywność i jedzenie - moda i styl

Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego

Digital marketing: Wiedza o kliencie, personalizacja, mobilność

ZAREJESTRUJ SIĘ

Udział w debatach EEC 2019 potwierdzili już między innymi:

Grzegorz Bielecki, prezes zarządu, Frisco.pl

Sylwester Cacek, prezes zarządu, Sfinks Polska

Krzysztof Cybruch, pomysłodawca Targu Śniadaniowego, inicjator eventów kulinarnych

Michał Czerwiński, prezes zarządu, Purella Food

Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu, ING Bank Śląski

Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel

Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass

Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska

Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska

Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC

Mateusz Krogulec, współwłaściciel, DDOB

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl

Agnieszka Kubera, Managing Director, Products, Accenture

Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu, LPP

Grzegorz Łapanowski, kucharz, założyciel, prezes, Fundacja "Szkoła na widelcu", właściciel, studio kulinarne Food Lab Studio

Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki, PwC

Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający, Corporate Finance, CRIDO

Marek Moczulski, prezes zarządu, Bakalland

Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech

Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex

Michał Pieprzny, lider zespołu ds. sektora dóbr konsumenckich, partner w Deloitte

Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, On Demand, właściciel, Szopi.pl

Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail, Accenture

Damian Rybak, Brand President, Pizza Hut Restaurant AmRest

Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska

Bartosz Traczyk, prezes zarządu, ING Usługi dla Biznesu

Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski

Maciej Żakowski, współtwórca, Restaurant Week Polska, Fine Dining Week i World Class

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,00

  • Śr

    3,78

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7062
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.