Egzotyczne Mięsa: Byliśmy o krok od współpracy z Lidlem

www.portalspozywczy.pl 25 stycznia 2018 17:07

- Byłem blisko porozumienia z Lidlem i wprowadzenia na półki mięsa z kangura i strusia. Wszystko rozbiło się jednak o kasę. Po podliczeniu kosztów, a mówimy tu o dostarczeniu w tym samym dniu towaru do 9 centrów dystrybucyjnych Lidla w Polsce, byłbym 10 procent w plecy. Przedstawiciele Lidla przyznali, że z Niemiec mogą kupić ten sam produkt trochę taniej - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Stępień, właściciel firmy Egzotyczne Mięsa, oficjalny dystrybutor produktów Kezie Limited w Polsce.

Choć początkowa strategia "Egzotycznych Mięs" przewidywała dotarcie do klientów indywidualnych oraz odbiorców z sektora HoReCa, w połowie 2017 roku Grzegorz Stępień dość radykalnie zmienił strategię działania.

- Postanowiłem, że spróbuję uderzyć do dużych sieci i zamiast pół kilo sprzedać za jednym razem 3 tony. Skontaktowałem się z siedmioma sieciami. Większość z nich zareagowała tak jak poprzedni klienci: wow, super, chcieli więcej informacji. Rozmawiałem z szefami zakupów odpowiedzialnymi za mrożonki z E.Leclerc, Auchana, Lidla i Selgrosa - mówi.

Egzotycznych mięs nie udało się wprowadzić do żadnej sieci, głównie ze względu na cenę.

- Najbliżej finalizacji byłem w przypadku Lidla. Chodziło o 3,5-tonowe zamówienie o bardzo dużej wartości pod kątem „Tygodnia Australijskiego”, a więc mięso z kangura i strusia. Zaproponowałem to na minimalnej marży i negocjowałem bardzo mocno z Kezie (dostawca mięsa z Wielkiej Brytanii - przyp. red.), argumentując, że jak to się uda to cały biznes ruszy z kopyta. Lidl zaproponował mi swoją cenę, ale Kezie już nie chciało zejść z marży - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,30

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.