Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Eksperci: Napoleon już nie pasuje do strategii Carrefoura

Autor: wirtualnemedia.pl 15 września 2018 15:13

Sieć hipermarketów Carrefour zakończyła cykl kampanii reklamowych z Napoleonem. Teraz stawia na program „Act For Food”. - Napoleon był rozpoznawalny i ocieplił wizerunek Carrefoura, ale teraz marka potrzebuje nowej strategii, by spełnić oczekiwania konsumentów - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii marketingowych.

Sieć hipermarketów Carrefour po 2,5 roku zakończyła cykl kampanii reklamowych z Napoleonem (odgrywanym przez Jacka Braciaka). Teraz będzie reklamować żywność w ramach programu „Act For Food”.

Napoleon grany przez Jacka Braciaka w reklamach Carrefour pojawił się w lutym 2016 roku. W kampaniach z jego udziałem promowano różne produkty: zarówno żywność, jak i kosmetyki oraz artykuły szkolne. Wspierano również promocję „Szalona 5”. 

- Napoleońska kampania z Braciakiem była Carefourowi bardzo potrzebna w momencie, gdy startowała. Potem, spełniała swoje zadania, gdy marka potrzebowała wyróżnialnej platformy komunikacyjnej. Teraz się już nie sprawdza, bo zmienił się rynek a marka ma wreszcie do powiedzenia konsumentom coś ciekawego – twierdzi Bartek Gostkowski, strategy director w Opus B. Analizuje, że epickie otwarcie napoleońskiej kampanii przypomniało konsumentom o marce. Carrefour był wtedy niebezpiecznie blisko nijakiej generyczności.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,86

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.