Eksperci: Poparcie Doroty Wellman dla "czarnego protestu" bez wpływu na popularność Lidla

Autor: wirtualnemedia.pl 30 września 2016 09:42

Poparcie Doroty Wellman dla protestu przeciw zakazowi aborcji oraz określenie jej w „Wiadomościach” jako „twarzy niemieckiej sieci supermarketów” nie będzie mieć negatywnego wpływu dla reklamowanej przez nią marki Lidl. Taki wpływ miałoby natomiast zerwanie w tej sytuacji przez firmę kontraktu z dziennikarką - komentują dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Gomółka i Adam Łaszyn.

Według Bartosza Gomółki, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, „Wiadomości” przygotowując materiał w takiej formie atakują nie tylko Dorotę Wellman, ale także samą markę Lidl.  - Kontekst polityczny prawie zawsze jest dla marki problematyczny i lepiej się w nim nie pojawiać. Pytanie brzmi, czy więcej szkody przynosi atak wiadomości na ambasadorkę marki, czy zrywanie współpracy - co na pewno spotkałoby się także z oburzeniem wielu klientów. Moim zdaniem, burzę w szklance wody po prostu trzeba spokojnie przeczekać - radzi Bartosz Gomółka.

Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Commuications, nie sądzi, żeby poparcie Doroty Wellman dla Czarnego Protestu negatywnie wpłynęło na markę Lidl. Twierdzi, że taki negatywny wpływ miałoby natomiast zerwanie z nią kontraktu z tego powodu. -Deklaracja Pani Wellman może nawet przysporzyć tej marce korzyści - w bardzo szerokiej grupie konsumentów zgadzających się z ideą kobiecego protestu, ale także tych - pamiętajmy o tym - którym nie przeszkadza niemieckie pochodzenie firmy wytykane przez środowisko ksenofobiczne - mówi Adam Łaszyn w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Przedstawiciele Lidl do wczoraj wieczorem nie odpowiedzieli na pytania Wirtualnemedia.pl dotyczące dalszej współpracy z Dorotą Wellman.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,74

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.