Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Eksperci: Schodzenie z ceny musi następować kosztem jakości

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 3 kwietnia 2013 08:58

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna sieciom zależy, by być na pierwszych miejscach w rankingach cenowych. Niestety jednym ze skutków cenowej bitwy w handlu jest obniżanie jakości.

Czego dowodem jest to, że w hipermarketach można kupić np. kiełbasę podwawelską, które w 50 proc. wyprodukowane są z mięsa wieprzowego a w 12 proc. z indyczego.

Eksperci przyznają, że schodzenie z ceny musi następować kosztem jakości produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • s 2013-04-08 12:16:33

    żenua...

  • Marta 2013-04-04 08:48:35

    Każdy myślący człowiek i obserwujacy to co dzieje się z żywnością, coraz liczniejszymi oszustwami ja wyeliminowałam z łańcucha żywieniowego wszystkie gotowe produkty. Robię sama wędliny , sałatki, kapuste kiszoną , garmażerkę . Co do kapusty kiszonej to zmobilizowała mnie wysoka cena w pewnym momencie. Kapusta wyszla mi 9 razy taniej . Ja kupiłam po 60 groszy za kg do kiszenia, gdy w sklepie była po ponad 3zł, w Lewiatanie bodajże 2,40 lub 2,70. a potem 5,75 i 5,99 za kg w Realu, Tesco , Lidlu. To była duża przesada.

  • b. prac sieci spec. HACCP 2013-04-03 14:32:36

    Żadna rewelacja!!!!!

    Od dawna dawien sieci zwłaszcza zachodnie poprzez swych kupców którzy wymuszają na dostawcach niskie ceny zbijają ceny na tz atrakcyjne promocyjne, marki własne itp kosztem jakości, którą obniżają producenci, mając świadomość oszustwa ale w grę wchodzi duża ilość sprzedanego towaru naraz przy jednej dostawie a tak tą samą ilość nawet o lepszej jakości nie sprzedadzą poz sieciami!!!! Markety z premedytacją to wykorzystują.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.