Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert: Dyskonty będą budować lojalność lepszym asortymentem

www.portalspozywczy.pl 12 sierpnia 2013 15:13

Zdaniem Marka Dojonova, partnera zarządzającego w firmie Fidea poziom świadomości, wczytywanie się przez konsumenta w etykiety, specjalistyczny, nowoczesny handel produktami zdrowymi, będą się rozwijać. - Sprzedaż żywności funkcjonalnej w Polsce rozwija się szybciej niż wcześniej rozwijała się na Zachodzie, bo przenosimy na nasz rynek już ugruntowane tam zwyczaje żywieniowe. Ponadto, we wzroście tej kategorii pomagają dyskonty - ocenia Marek Dojnow, partner zarządzający w Fidea.

- Dzisiaj te elementy widzimy już w dużych miastach, potem zaczną się pojawiać w mniejszych miejscowościach, także za sprawą dyskontów, które do tej pory były bardziej zorientowane na cenę, a teraz, konkurując między sobą, będą starać się budować większą lojalność u klientów nowymi rozwiązaniami i lepszym asortymentem. Dzięki temu konsumenci z ograniczonym portfelem będą mogli wejść w segment zdowej żywności i powiększać wiedzę o tych produktach - ocenia partner w Fidea.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kamil 2013-09-17 22:32:49

    Dyskonty mają dobre ceny tylko jeszcze niech popracują nad jakością. Ja wolę jakość za wyższą cenę i na dodatek bez wychodzenia z domy na frisco.pl Może jakiś dyskont pokusi się na sprzedaż przez internet?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.