Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ekspert: Dyskonty stają się sklepami pierwszego wyboru

Autor: www.dlahandlu.pl 1 kwietnia 2014 10:10

Ekspert: Dyskonty stają się sklepami pierwszego wyboru

Zgodnie z danymi Nielsena marki własne mają już ponad 20 proc. udziału w rynku i docelowo mogą osiągnąć nawet do 40 proc. Największe sieci dyskontowe wprowadzają jednak coraz więcej markowych produktów do asortymentu. W Aldi możemy już znaleźć takie marki jak proszek Vizir, płyn Vanish oraz Coca-Colę, a np. w Netto - Olej Kujawski czy majonez Winiary.

- Produkty markowe są obecne w dyskontach od wielu lat. Coca Cola gości w Biedronce, w specjalnej butelce 1.75 litra, podobnie jak wiele marek słodyczy czy - z kosmetyków - Nivea. Nieco słabiej produkty markowe są reprezentowane w Lidlu. Nie jest to szeroka oferta, ale doskonale wychodzi na przeciw oczekiwaniom nieco bardziej wymagających klientów. Ponadto wraz z ekspansją głównych sieci, sklepy dyskontowe coraz bardziej stają się sklepami pierwszego wyboru ("sklep z sąsiedztwa") i naturalne jest poszerzanie oferty o produkty markowe, o ile klienci je kupują.
Natomiast marki własne są - i w mojej ocenie będą - podstawą asortymentu sklepów dyskontowych i tym, co oprócz oferty świeżej przyciąga do nich klientów. Warto przy tym zauważyć, że marki własne są często produkowane przez znane koncerny, co z jednej strony podnosi ich percepcję jakości, a z drugiej daje producentom możliwość wejścia do dużej sieci z produktem innym i tańszym niż marka producenta - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Maciej Barmiński, prezes Market Side.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mm 2014-04-03 22:21:01

    W aldiku jest i winiary i nivea.. coraz więcej tam tego ostatnio

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.