PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Ekspert: Kolejnym krokiem Lidla powinno być wejście w e-grocery

Autor: dlahandlu.pl, PB 10 kwietnia 2019 22:49

Ekspert: Kolejnym krokiem Lidla powinno być wejście w e-grocery Fot. Shutterstock

Synergie handlu internetowego ze sklepami stacjonarnymi, możliwy wzrost sprzedaży i pozyskanie nowych klientów to niektóre z pozytywnych efektów, jakich może spodziewać się Lidl dzięki wejściu w segment e-commerce. Zdaniem ekspertów, kolejnym krokiem Lidla powinna być sprzedaż przez internet produktów żywnościowych.

W e-sklepie Lidla zakupy można robić już od ubiegłego piątku 5 kwietnia. Sieć wierzy, że za rok będzie w pierwszej piątce firm, które sprzedają artykuły non-food przez internet.

Naturalna kolej rzeczy

Na razie sieć sprzedaje tylko artykuły przemysłowe, gdyż jak podkreślają przedstawiciele Lidla, na sprzedaży żywności przez internet bardzo trudno zarobić. Jednak na stronie Lidl-sklep.pl, na której można dokonywać zakupów, spółka prezentuje także szeroką ofertę spożywczą, dostępną w sklepach stacjonarnych.

- Dążymy do tego, by nasz sklep internetowy był jednym z najpopularniejszych sklepów online z ofertą przemysłową w Polsce. Klienci na Lidl-sklep.pl znajdą osiem kategorii wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie, oferta sklepu zmienia się aż trzy razy w tygodniu, a dostawy artykułów realizowane są w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zapłaty za zakupy – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.

- Wierzymy, że Lidl-sklep.pl będzie cieszył się popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów. Obecnie pracujemy nad tym, by systematycznie poszerzać ofertę produktów przemysłowych dostępnych za pośrednictwem Lidl-sklep.pl. Jednak sprzedaż bezpośrednia oraz oferowanie artykułów spożywczych są w dalszym ciągu dla nas bardzo ważne i stanowią podstawowy kanał dystrybucji - podkreśla.

Zdaniem ekspertów, wejście Lidla w segment e-commerce to konsekwencja jego działalności w Polsce, gdzie e-handel staje się coraz popularniejszym kanałem dystrybucji.

- Wydaje się, że wejście Lidl Polska w e-commerce to element długofalowej strategii i właściwie była to chyba tylko kwestia czasu i zapewne, gruntownego przygotowania firmy do tego działania, które zawsze jest nie lada wyzwaniem dla biznesu – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca w Mobile Institute.

- Pamiętajmy też jednak, że Lidl już wcześniej zaczął „zaprzyjaźniać się” z e-klientem i oferować np. opcję rezerwacji alkoholi z Winnicy Lidla w sieci z możliwością odbioru w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo, patrząc globalnie na tę sieć, e-sklep uruchomiony został już wcześniej w Niemczech czy Hiszpanii, a więc przewiduję, że firma ma podstawy, aby kontynuować to działanie – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód.


  • jot 2019-04-11 10:30:44

    z tą wysoką jakością produktów to trochę przesadzili :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,35

  • Min

    3,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7157
Ilość aktualnych ofert: 501442

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.