Ekspert: Lidl i Biedronka starają się wyprzedzać trendy żywieniowe

www.portalspozywczy.pl 21 września 2018 10:53

Ekspert: Lidl i Biedronka starają się wyprzedzać trendy żywieniowe Fot. Shutterstock.com

Od co najmniej dekady obserwujemy wyraźny trend związany ze zdrowym odżywianiem, ekologią i odpowiedzialnym podejściem do natury - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry.

- Nowe trendy żywieniowe to szansa dla sieci handlowych, które mogą wprowadzać na półki nowe produkty. Biedronka i Lidl starają się wręcz wyprzedzać trendy i wciąż zaskakiwać nowymi propozycjami, co pomaga obu sieciom w budowaniu pozycji konkurencyjnej - tłumaczy ekspertka.

- Także sieć Aldi ogłosiła zamiar poszerzenia oferty wegańskiej. Z drugiej strony, konsumenci oczekują od sieci handlowych, że pomogą im w wyborze i zaproponują urozmaiconą ofertę. Sieci handlowe odgrywają ważną rolę w edukacji konsumentów, którym ciężko jest odnaleźć się w gąszczu nowości i sprzecznych porad żywieniowych - podsumowuje Agnieszka Górnicka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • Studentka 2018-09-21 21:54:49

    A w lidlu sama przetworzona żywność nic świeżego, wszystko paczkowane i głęboko mrożone! Nie rozumiem tego zachwytu nad dyskontami! Omijam szerokim łukiem.

  • Studentka 2018-09-21 21:53:20

    Buahaha Przecież tam sama przetworzona żywność, nic świeżego, wszystko paczkowane i głęboko mrożone!!!! Nie rozumiem tego zachwytu nad dyskontami!!! Omijam z daleka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.