Ekspert: Marki premium wciąż słabo zauważalne

Property News 21 listopada 2017 12:32

- Atrakcyjność polskiego rynku dla marek premium od wielu lat się nie zmienia. Ich obecność zauważamy marginalnie, a wejście nowych brandów jest właściwie niezauważalne – mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

- To, co można zaobserwować na polskim rynku, to nadal bardziej próby zaistnienia marek premium, niż wyraźny trend. Obiekty takie jak Vitkac, Klif czy, planowany przez Master Management Group, outlet w stylu tych działających w Europie Zachodniej, to koncepty, które starają się wygenerować taki rynek i pokazać markom premium, że Polska jest jednak miejscem, w którym można zarabiać i robić biznes - mówi Piotr Wasilewski, dyrektor Działu Centrów Handlowych i działu Inwestycyjnego Nuvalu Polska.

Jak dodaje marki premium są ważne dla obiektów handlowych z punktu widzenia wizerunkowego. - Jeśli ktoś tak naprawdę, szyje obiekt na miarę marek premium to wtedy ich obecność jest dla niego istotna, ponieważ zapewnia to spójność idei. Jednak ze względu na marginalne występowanie dotyczy to tylko wyjątkowych obiektów, głównie w Warszawie - mówi Piotr Wasilewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.